Fallas 2025 wie gaan er?

Kunnen we die volgend jaar dus via jou kopen met zn allen :p

Ik zou vooral gaan genieten en niet al teveel plannen. Laat het over je af komen, volg met name fallasfestival en je bent van de meeste shows en locaties op de hoogte. Huur een fiets zodat je overal het snelst bent en het meeste van de stad ziet. Geniet van de sfeer die er in de straten hangt, pak zoveel mogelijk poppen mee met tussendoor een terrasje. Fiets van show naar show en vergeet het lekkere eten niet. Sta stil bij de ofrenda als de 1000den fallera's langs komen en je beleeft Fallas waar het om draait.
een Fallas chartervlucht

Jup, vanavond wordt het programma bekend gemaakt. Dan kan het echte aftellen ook gaan beginnen. Ontiegelijk veel zin in.

Toevallig gisteren nog een dakterras geboekt voor Nit de L'alba. Ik wilde eigenlijk eerst het programma afwachten maar het ging enorm rap schijnbaar met de beschikbare plaatsen

Wat betaal je daar voor dit jaar? Wij hebben het nou 2/3 jaar gedaan, maar afgelopen jaar tog heel slecht bevallen dus voor gekozen om het dit jaar niet te doen. Hopelijk bevalt het jullie wel heel goed.

Wat betaal je daar voor dit jaar? Wij hebben het nou 2/3 jaar gedaan, maar afgelopen jaar tog heel slecht bevallen dus voor gekozen om het dit jaar niet te doen. Hopelijk bevalt het jullie wel heel goed.
Wij hebben toevallig dakterras de 15de in de avond voor €150pp

Ik heb overdag vorig jaar een mascleta meegepakt voor een lager bedrag.( ik meen 30 of 35 met 1 drankje) op een ander da, maar ik zie die nu nog niet online staan dus ik vraag me af of ze wel te boeken zijn in 2025. Reden dus om de 15e dan maar eens de avond te doen. Overdag kost het 100 pp voor een mascleta begreep ik.

Ah dan zijn de prijzen hetzelfde gebleven iig, top. Beviel onze afgelopen jaar zo slecht omdat het uit m’n hoofd om 13:00 open ging. Stonden er keurig op tijd, maar toen we het dakterras opkwamen stond er al een grote groep Spaanse mensen. Stonden we alsnog opgepropt en niet goed vooraan. Dan is 600 met 2 stellen ineens best wat geld.

Ah dan zijn de prijzen hetzelfde gebleven iig, top. Beviel onze afgelopen jaar zo slecht omdat het uit m’n hoofd om 13:00 open ging. Stonden er keurig op tijd, maar toen we het dakterras opkwamen stond er al een grote groep Spaanse mensen. Stonden we alsnog opgepropt en niet goed vooraan. Dan is 600 met 2 stellen ineens best wat geld
Heb je toevallig ook ervaring met avondshow? Wij hadden bovenstaande ook 2 jaar geleden, daarom hebben we nu een avondshow gedaan in de hoop dat dit beter is

Heb je toevallig ook ervaring met avondshow? Wij hadden bovenstaande ook 2 jaar geleden, daarom hebben we nu een avondshow gedaan in de hoop dat dit beter is
Nee helaas niet, hebben het enkel een paar keer overdag gedaan. Hoop voor jullie dat je een mooie plekje hebt.

Ah dan zijn de prijzen hetzelfde gebleven iig, top. Beviel onze afgelopen jaar zo slecht omdat het uit m’n hoofd om 13:00 open ging. Stonden er keurig op tijd, maar toen we het dakterras opkwamen stond er al een grote groep Spaanse mensen. Stonden we alsnog opgepropt en niet goed vooraan. Dan is 600 met 2 stellen ineens best wat geld.
600 met 4 personen voor een mascleta?

Oeps, sorry. Ik haal 2 dingen door elkaar. Ik dacht aan het bedrag dat madmax noemde, maar dat was voor de avond show. Bij een mascleta zijn de kost 100pp, alsnog 400 voor 2 stellen. En ook voor dat bedrag verwacht ik wel een beetje redelijk zicht. Daarom voor ons geen balkon meer helaas.

Ik moet zeggen dat ik een stuk goedkoper uit was overdag. Mocht ik die alsnog online zien staan dan ga ik ook die weer boeken.

16 maart tot 22 maart geboekt, samen met partner!
Vliegen vanaf AMS en hebben hotel langs de kust in de stad geboekt.
Eerste keer, gigantische zin aan!!

Back
Bovenaan