Fallas 2025 wie gaan er?

In welke wijk nemen jullie altijd een hotel, en waarom?
Let op dat Fallas erg veel lopen is iedere dag en het erg druk is in de stad. Dus ik zou hem ergens in de binnenstad doen om je voeten te sparen en anders direct naast een metrostation. Iedere wijk heeft zo zijn charmes.

Ik zit nu voor de 2e jaar noorden van Quatre Carreres. Vrij rustige buurt wat opzich wel lekker is na een hele dag en nacht herrie.
Wordt uiteraard door de gemeenschap daar wel gestookt maar in de nacht is het nog wel te doen.
Er zit op 100 meter van me appartement een vuurwerk winkel, ook zijn er veel supermarktjes en andere winkeltjes.

Vind zelf een top locatie.

Zo ver mogelijk uit de drukte en herrie. Zitten altijd op zo'n 15 minuten fietsen van het centrum. Heerlijk rustig buurtje met geen casals en geen lawaai snachts!

Wij zaten vorig jaar in Mestalla, bij het valencia stadion. Met de fiets ben je overal zo. Centrum, rivierbedding en Palau. Ons appartement bleek wel pal boven het buurtschapsfeest daar dus verder uit het centrum betekend niet perse rustiger.
Dit jaar zitten wij in Montovilet. Ligging leek goed en voldoende ruimte voor onze groep. Dat waren de voornaamste redenen.

We hadden in eerste instantie een appartement op drie minuten lopen van het Plaça de l'Ajuntament maar we werden gekickt omdat de eigenaresse de boel verkocht..:confused:

Wij zaten vorig jaar in Mestalla, bij het valencia stadion. Met de fiets ben je overal zo. Centrum, rivierbedding en Palau. Ons appartement bleek wel pal boven het buurtschapsfeest daar dus verder uit het centrum betekend niet perse rustiger.
Dit jaar zitten wij in Montovilet. Ligging leek goed en voldoende ruimte voor onze groep. Dat waren de voornaamste redenen.

We hadden in eerste instantie een appartement op drie minuten lopen van het Plaça de l'Ajuntament maar we werden gekickt omdat de eigenaresse de boel verkocht..:confused:
Of ze kregen een beter bod :)

Iemand ervaring met een goede fietsverhuurder?

Verassend valencia is net te ver wegvan ons appartement dus ik hoor graag of er andere liefhebbers goede ervaringen hebben met andere verhuurders.

Afgelopen jaar bij Doyoubike en lowcostbike gehuurd maar dat waren hele slechte fietsen..

Verassend valencia is net te ver wegvan ons appartement dus ik hoor graag of er andere liefhebbers goede ervaringen hebben met andere verhuurders.

Afgelopen jaar bij Doyoubike en lowcostbike gehuurd maar dat waren hele slechte fietsen..
De titel van die 2e verhuurder zegt het al he :)

Govlc.es prima bedrijf met meerdere locaties in de stad. Al 5 jaar kom ik daar, heb je een lekke band, dan kan je je fiets zo omruilen.

Tegenover Mercat central zit een fietsenzaak waar ze betere fietsen hebben dan die bij Verrassend Valencia. Die waren niet vooruit te branden toen ik daar vorig jaar oktober met de kids een tour had geboekt. Bij Mercat Central huur ik elke jaar

Ivm de overstromingen iemand al iets gelezen over de vuurwerk fabrieken in de regio die getroffen zijn ?

Back
Bovenaan