Fallas 2025 wie gaan er?

Ook weer van de partij, voor de 5e keer! Heen- en terugvlucht(Transavia) geboekt, 15e heel vroeg heen en 20e weer naar huis!

Appartement moet nog worden geregeld.

Appartement is ook weer geregeld, met dank aan Samenvuurwerkkopen!
Zelfde als vorig jaar, midden in Russafa.

Wij zijn ook weer van de partij!:cool:

Wie: pyro-freak, MelvinVW & 2 maten
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Eindhoven

Dit jaar voor het eerst gegaan, en nu ook maar snel geboekt voor aankomend jaar.

Wie: slabbetje
Wanneer: 13-20 maart.
Waar: Nog te boeken.
Vlucht: Amsterdam > Iberia Express

Inmiddels hier ook alles weer geboekt. Samen met mijn broertje (wederom) van 14 t/m 20 maart aanwezig.

Vliegen heen vanaf Rotterdam en terug naar Schiphol, beide vluchten met Transavia. En we verblijven weer in hetzelfde apartement als de vorige 2 edities, namelijk in de buurt van Mercat de Russafa :)

Het duurt natuurlijk noch een hele tijd, maar er komt weer een nieuwe sponsor mascleta aan. En wat voor een, ze hebben het over de grootste terremoto en bombardeo, dat belooft natuurlijk heel wat.

Bijlagen

• photo73869.png
    photo73869.png
    352,3 KB · Weergaven: 11
  • photo73870.png
    photo73870.png
    1,5 MB · Weergaven: 10
  • IMG_4759.png
    IMG_4759.png
    352,3 KB · Weergaven: 8
  • IMG_4760.png
    IMG_4760.png
    1,5 MB · Weergaven: 9
Je kan niet vroeg genoeg zijn toch! :cool:

Wie: Palm Tree + maatje
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Transavia Schiphol

​benieuwd wanneer de hotels online komen.

Het duurt natuurlijk noch een hele tijd, maar er komt weer een nieuwe sponsor mascleta aan. En wat voor een, ze hebben het over de grootste terremoto en bombardeo, dat belooft natuurlijk heel wat.

​en gedoneerd

De pop voor komend jaar op het plein. Eindelijk weer eens een traditionele, ziet er erg gaaf uit.

Bijlagen

• IMG_4799.jpg
    IMG_4799.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 17
Ik overweeg volgend jaar een keer een weekend eerder te gaan, dat zou dan 6 tot en met 9 maart kunnen worden bijvoorbeeld. Iemand die dat vaker heeft gedaan en me wat tips kan geven? Vanaf de 15e is er natuurlijk volop vuurwerk, maar hoe zit dat - buiten de mascleta en de avondshows op het plein - eigenlijk verder met het vuurwerk in die eerdere weken?

Ik overweeg volgend jaar een keer een weekend eerder te gaan, dat zou dan 6 tot en met 9 maart kunnen worden bijvoorbeeld. Iemand die dat vaker heeft gedaan en me wat tips kan geven? Vanaf de 15e is er natuurlijk volop vuurwerk, maar hoe zit dat - buiten de mascleta en de avondshows op het plein - eigenlijk verder met het vuurwerk in die eerdere weken?

Weet niet of het eerste weekend van maart een optie is? Wij zijn nu al een paar jaar het eerste weekend van maart gegaan, dan is er genoeg vuurwerk te zien. Maar ook het 2de weekend is er genoeg te zien dacht ik, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen. Zal even het lijstje met shows hieronder zetten van afgelopen maart:

1 maart - 00:00 show op het plein
2 maart - 14:00 mascleta plein
2 maart - 18:00 macromascleta
2 maart - 20:00 Polvora a la Vespra
2 maart - 20:30 Polvora a la Vespra
2 maart - 21:00 Polvora a la Vespra
2 maart - 00:00 show op het plein
3 maart - 14:00 mascleta op het plein

Laatst bewerkt:
Startpost is weer helemaal bijgewerkt, begint een mooi lijstje te worden alweer.

Ook weer geboekt wij (Jeremy21, vader, en 2 vrienden) gaan van 13-20 maart hotel nog boeken, vliegen met transavia vanaf amsterdam

Zojuist het zelfde huisje weer geboekt als aflopen jaar in buurt Montolivet.
6 t/m 20 maart, en ook zeer waarschijnlijk weer met de auto.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan