Fallas 2025 wie gaan er?

Ik wil toch wel eens erg graag gaan. Maar ik zou wel meer informatie willen hebben eigenlijk , waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Welke data is het leukste om te gaan ?

Je kan niet vroeg genoeg zijn toch! :cool:

Wie: Palm Tree + maatje
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Transavia Schiphol

Helaas lijkt het er op dat ik alleen ga 😕
Wel inmiddels hotel geboekt, Ilunion Aqua 3, maar is wel erg duur alleen, ben nog opzoek naar iets anders.

Ik wil toch wel eens erg graag gaan. Maar ik zou wel meer informatie willen hebben eigenlijk , waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Welke data is het leukste om te gaan ?

Er is echt veel info te vinden hier om je reis perfect te maken. De beste dagen zijn 14/15 tm 20 maart. Overnachten kan overal, licht voor aan je wensen en budget. Wij verblijven graag in de wijk Russafa, omdat daar de meeste sfeer is vinden wij. Anderen moeten er niet aan denken om daar te overnachten omdat het ook erg druk en lawaaierig is. De mascleta van 14:00 is op het stadhuisplein, Plaza del ayuntamiento. De avond shows zijn nu bij Ciudad de las Ciencas. Goede tip om een fiets te huren, zo pak je de meeste straatmascletas en poppen mee. Voor de rest niet teveel plannen en vooral genieten daar.

Laatst bewerkt:
We zijn dit jaar sponsor van Las Fallas in English.
Het plan is om dit jaar een geweldige dikke Mascleta neer te zetten.
Wij sponsoren een hele dikke finale!

Maar hoe meer geld, hoe dikke de show.
Heb je een centje over? Doneer :thumbsup:
Link: Ticket link

We zijn er uiteraard ook bij om alles vast te leggen.

Show van 2021

461092508_833179872132857_7503006171147826708_n.jpg

Gister avond zijn de Fallera Major en Fallera Major Infantil bekend gemaakt.

064e375e-dc03-4ada-a023-b86480d7d980.jpeg

1728963228296.png

Bijlagen

• 09360a48-e0f9-422f-8eb4-bc78517c21eb.jpeg
    09360a48-e0f9-422f-8eb4-bc78517c21eb.jpeg
    201,8 KB · Weergaven: 3
We zijn er weer bij volgend jaar.

Kan iemand mij vertellen wanneer de drukste momenten op Palau zijn?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het menens is. Burgemeester heeft niet voor niets kort na Fallas ‘24 een soort veiligheidsberaad belegd.

Er zijn agenten aangevallen, daar houden ze in Spanje niet zo van. Policia local voelde zich in de steek gelaten door Policia nacional. Zal vast ergens een blik worden opengetrokken, met Guardia Civil of weet ik wat.

Mijn inschatting: zero tolerance. Wapenstok in maart jl al ingezet, ook tegen mensen die boven stonden te kijken.

Ik denk dat het menens is. Burgemeester heeft niet voor niets kort na Fallas ‘24 een soort veiligheidsberaad belegd.

Er zijn agenten aangevallen, daar houden ze in Spanje niet zo van. Policia local voelde zich in de steek gelaten door Policia nacional. Zal vast ergens een blik worden opengetrokken, met Guardia Civil of weet ik wat.

Mijn inschatting: zero tolerance. Wapenstok in maart jl al ingezet, ook tegen mensen die boven stonden te kijken.
Das onzin. Ik stond ook boven te kijken en alleen mensen met tassen werd gevraagd deze te laten zien en als je dat weigerde werd je gevraagd te vertrekken

Back
Bovenaan