Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan niet vroeg genoeg zijn toch!
Wie: Palm Tree + maatje
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Transavia Schiphol
Ik wil toch wel eens erg graag gaan. Maar ik zou wel meer informatie willen hebben eigenlijk , waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Welke data is het leukste om te gaan ?
Ben er nog niet aan begonnen, heb daar de tijd nog niet echt voor gehad.En is het wat @VuurwerkExpress/Pyroclass?
Na middernachtWe zijn er weer bij volgend jaar.
Kan iemand mij vertellen wanneer de drukste momenten op Palau zijn?
Palau? Da’s vast einde oefening. Ongetwijfeld heel veel popo na wat er afgelopen maart is gebeurd.
Das onzin. Ik stond ook boven te kijken en alleen mensen met tassen werd gevraagd deze te laten zien en als je dat weigerde werd je gevraagd te vertrekkenIk denk dat het menens is. Burgemeester heeft niet voor niets kort na Fallas ‘24 een soort veiligheidsberaad belegd.
Er zijn agenten aangevallen, daar houden ze in Spanje niet zo van. Policia local voelde zich in de steek gelaten door Policia nacional. Zal vast ergens een blik worden opengetrokken, met Guardia Civil of weet ik wat.
Mijn inschatting: zero tolerance. Wapenstok in maart jl al ingezet, ook tegen mensen die boven stonden te kijken.