Fallas 2025 wie gaan er?

Ik wil toch wel eens erg graag gaan. Maar ik zou wel meer informatie willen hebben eigenlijk , waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Welke data is het leukste om te gaan ?

Je kan niet vroeg genoeg zijn toch! :cool:

Wie: Palm Tree + maatje
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Transavia Schiphol

Helaas lijkt het er op dat ik alleen ga 😕
Wel inmiddels hotel geboekt, Ilunion Aqua 3, maar is wel erg duur alleen, ben nog opzoek naar iets anders.

Ik wil toch wel eens erg graag gaan. Maar ik zou wel meer informatie willen hebben eigenlijk , waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Welke data is het leukste om te gaan ?

Er is echt veel info te vinden hier om je reis perfect te maken. De beste dagen zijn 14/15 tm 20 maart. Overnachten kan overal, licht voor aan je wensen en budget. Wij verblijven graag in de wijk Russafa, omdat daar de meeste sfeer is vinden wij. Anderen moeten er niet aan denken om daar te overnachten omdat het ook erg druk en lawaaierig is. De mascleta van 14:00 is op het stadhuisplein, Plaza del ayuntamiento. De avond shows zijn nu bij Ciudad de las Ciencas. Goede tip om een fiets te huren, zo pak je de meeste straatmascletas en poppen mee. Voor de rest niet teveel plannen en vooral genieten daar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan