VuurwerkExpress
VWC lid
We twijfelen nog erg of we met de auto of vliegtuig gaan.
Dat word dus nog snel een beslissing nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb je helemaal niks aan de auto in ieder geval.We twijfelen nog erg of we met de auto of vliegtuig gaan.
Heb geïnformeerd voor een balkon, maar die prijzen zijn ook fors, € 150 pp voor een mascletà
Heb geïnformeerd voor een balkon, maar die prijzen zijn ook fors, € 150 pp voor een mascletà
Dit is dan incl eten en drinken?Heb geïnformeerd voor een balkon, maar die prijzen zijn ook fors, € 150 pp voor een mascletà
Ik heb prijzen van € 105,- voorbij zien komen van Eline. Nog steeds veel geld maar toch een behoorlijk verschil.Zo dan, wij waren van plan een keer of 4 het balkon te boeken, maar dat wordt zo wel een prijzig geintje zeg.
Ik heb prijzen van € 105,- voorbij zien komen van Eline. Nog steeds veel geld maar toch een behoorlijk verschil.
Bij Eline sta je met veel te veel man op zo een balkon… eten was wel top vorig jaar!
Keer 2 is het...De ene na de andere compound wegjanken maar moeilijk doen over een meiertje voor het balkon? Het is maar 1x per jaar fallas he.
Liefhebbers van het Valenciaanse kruit! Tijdens Las Fallas 2024 willen we weer gaan knallen bij Falla Fuencaliente-lebón met net zo’n dikke mascleta als de vorige! Hij wordt weer gemaakt en afgestoken door Pirotecnia Nadal-Martí, op 16 maart om 15:30��
Dit kan alleen met jullie hulp en iedere donatie is welkom zodat we er samen weer wat moois van kunnen maken. Graag delen! Help jij weer mee? Check onderstaande link voor info en de doneerpagina:
Lukt me niet op de link hier te krijgen. Maar kijk even op de fb pagina van fallasfestival en maak zeker wat over als je het kunt missen.
Mag ik zo vrij zijn om deze weer onder de aandacht te brengen?
De donaties komen binnen en in het aanstaande weekend komt er weer een update over de stand van zaken. Iedere donatie helpt! Hoe meer we binnen halen, hoe dikker de mascletà gaat worden. Doneren kan via de website fallasfestival.nl -> Las Fallas 2024 -> Onze eigen mascletà
Gaan zeker doneren, ben ook wel benieuwd hoe de tussenstand is, dit weekend meer dus.![]()