Fallas 2024 [Wie gaan er]

Heb geïnformeerd voor een balkon, maar die prijzen zijn ook fors, € 150 pp voor een mascletà

De ene na de andere compound wegjanken maar moeilijk doen over een meiertje voor het balkon? Het is maar 1x per jaar fallas he.

Liefhebbers van het Valenciaanse kruit! Tijdens Las Fallas 2024 willen we weer gaan knallen bij Falla Fuencaliente-lebón met net zo’n dikke mascleta als de vorige! Hij wordt weer gemaakt en afgestoken door Pirotecnia Nadal-Martí, op 16 maart om 15:30��
Dit kan alleen met jullie hulp en iedere donatie is welkom zodat we er samen weer wat moois van kunnen maken. Graag delen! Help jij weer mee? Check onderstaande link voor info en de doneerpagina:

Lukt me niet op de link hier te krijgen. Maar kijk even op de fb pagina van fallasfestival en maak zeker wat over als je het kunt missen.

Mag ik zo vrij zijn om deze weer onder de aandacht te brengen? :)
De donaties komen binnen en in het aanstaande weekend komt er weer een update over de stand van zaken. Iedere donatie helpt! Hoe meer we binnen halen, hoe dikker de mascletà gaat worden. Doneren kan via de website fallasfestival.nl -> Las Fallas 2024 -> Onze eigen mascletà

Mag ik zo vrij zijn om deze weer onder de aandacht te brengen? :)
De donaties komen binnen en in het aanstaande weekend komt er weer een update over de stand van zaken. Iedere donatie helpt! Hoe meer we binnen halen, hoe dikker de mascletà gaat worden. Doneren kan via de website fallasfestival.nl -> Las Fallas 2024 -> Onze eigen mascletà

Uiteraard weer gedoneerd, was vorig jaar een leuk showtje en erg gezellig bij de vereniging!

Gaan zeker doneren, ben ook wel benieuwd hoe de tussenstand is, dit weekend meer dus. :)

Met een tussenstand van 1500 euro hébben al een mascletà, maar we beginnen iets achter te lopen ten opzichte van vorig jaar. Maar het is nog geen 16 maart en ik denk dat de hoeveelheid van vorig jaar weer haalbaar wordt! En iedere euro die er vanaf nu bij komt maakt een grotere mascletà. Dus, doe mee! Iedere donatie is welkom.

https://fallasfestival.nl/las-fallas-2024/doneeractie-onze-eigen-mascleta

flyer.png

Komende payday maar een mooi bedrag overmaken! Nog 4 nachtjes slapen en dan weten we de schieters, de spanning bouwt al aardig op!

Na vorig jaar een ontzettende dikke nocturna kiezen ze nu voor een mascleta. Er kan ook weer gedoneerd worden, kan je nog wat missen doe dit dan zeker. Al ongetwijfeld weer een spektakel worden en kijk er nu alweer naar uit.

IMG_1991.jpg

Back
Bovenaan