Fallas 2024 [Wie gaan er]

Zo, het aftellen naar Fallas is wel serieus begonnen hoor. Zeer veel zin om die kant weer op te gaan.

Net de vliegtickets geboekt. Aanwezig! Van 15 tot en met 20 maart. De eerste keer, samen met 3 niet leden. Zin in!

Correctie! Aanwezig met jorisman & hardcore0438 :D

Laatst bewerkt:
Zo, het aftellen naar Fallas is wel serieus begonnen hoor. Zeer veel zin om die kant weer op te gaan.

Nog 54 dagen! En dan zijn we er weer. Hopelijk net zo een weer als vorig jaar.

Wanneer maken ze de schieters bekend voor het plein?

Airbnb aan ruzafa was geannuleerd dus ben op tips van users hier nu wat verder gaan zitten.

Nog 54 dagen! En dan zijn we er weer. Hopelijk net zo een weer als vorig jaar.

Wanneer maken ze de schieters bekend voor het plein?

Wij gaan over 49 dagen al die kant op gelukkig, pakken het openingsweekend ook mee. Daarna zijn we er nog van 2-5 maart en 14-15 maart.

Meestal wordt het in de eerste dagen van februari bekend gemaakt, dus nog een kleine 4 weken wachten.

Zo, Oud en Nieuw voorbij, blik op Fallas!
Stiekem altijd meer zin in dan Oud en Nieuw :p

Alvast een kleine warming up met m'n soort van aftermovie van vorig jaar.

Dit staat toch ook al langere tijd wel heel erg hoog op mijn lijstje hoor!!

Misschien maar eens goed voor gaan zitten om dit eens uit te zoeken. Is er hier iemand die mij kan vertellen waar ik het beste de nodige informatie vandaan kan halen??

Officiële programma wordt 18 januari bekend gemaakt zie ik net, dus nog 2 weken wachten.

Ah vet Palm Tree, vanmiddag eens rustig bekijken. Hoeft niet stiekem hoor, heb hetzelfde gevoel ook, herkenbaar dus.

Laatst bewerkt:
Officiële programma wordt 18 december bekend gemaakt zie ik net, dus nog 2 weken wachten.

Ah vet Palm Tree, vanmiddag eens rustig bekijken. Hoeft niet stiekem hoor, heb hetzelfde gevoel ook, herkenbaar dus.

Je was me net voor, als je tenminste 18 januari bedoelt.

En idd leuk om weer een keer terug te kijken, Palm Tree.

Dit staat toch ook al langere tijd wel heel erg hoog op mijn lijstje hoor!!

Misschien maar eens goed voor gaan zitten om dit eens uit te zoeken. Is er hier iemand die mij kan vertellen waar ik het beste de nodige informatie vandaan kan halen??

Vuurwerkcrew natuurlijk en voor het programma tegen de tijd dat het begint is Fallasfestival.nl een goede. Verder is daar ook veel (leuke) achtergrondinfo te vinden.

Laatst bewerkt:
Thanks gasten! Openingsweekend is hier ook genoemd afgelopen week om nog mee te pakken… maar dat ligt echt aan het programma wat er dat weekend te doen is.

Wil eens gaan kijken of het haalbaar is om 15e-20e die kant op te gaan. Ben totaal geen wereldreiziger oid. Iemand tips voor accommodaties welke wat betaalbaar zijn?

Welke wijk juist wel en welke wil je juist niet zitten?

Wil eens gaan kijken of het haalbaar is om 15e-20e die kant op te gaan. Ben totaal geen wereldreiziger oid. Iemand tips voor accommodaties welke wat betaalbaar zijn?

Als je even door dit topic heen bladert vind je het antwoord op je vragen wel terug.

Wil je dit jaar nog gaan? Houd er dan rekening mee dat het een prijzig grapje word. Tickets kosten als snel +€ 300,- pp. en de prijzen voor hotels en appartementen reizen ook de pan uit.

Stuur maar een PB /appje, heb wel wat tips voor je.

Back
Bovenaan