Fallas 2024 [Wie gaan er]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Fallas 2023 is net geweest, maar zojuist zijn de vliegtickets voor 2024 online gekomen. Wij hebben dan ook direct weer alle tickets geboekt. Heerlijk gevoel en het uitkijken naar Fallas 2024 is hierbij voor ons begonnen.

Wie: Mattenfreak en Omepje
Wanneer: 24 t/m 26 februari
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Transavia - Amsterdam

Wie: Mattenfreak, Omepje en vrouwen
Wanneer: 2 t/m 5 maart

Wie: Mike, Omepje , Djaimy, Scav en Kruitsnuiver
Wanneer: 14 t/m 20 maart

Wie: Jeremy21, vader en vrienden
Wanneer: 13 t/m 20 maart

Wie: Bizzle en Sander
Wanneer: 13 t/m 20 maart
Vlucht: Vueling - Amsterdam

Wie: Gimi en 2 vrienden
Wanneer: 15 t/m 20 maart

Wie: koneww 2 vrienden

Wie: MichelAngelo en 4 vrienden
Waar: appartement net ten noorden van de bedding C/ de les Illes Canaries

Wie: pyro-freak, MelviVW en vriend
Waar: appartement in Mestalla
Vlucht: Transavia - Eindhoven, terug met Vueling op Amsterdam

Wie: Madmax en vrouw
Wanneer: 13 t/m 21 maart
Waar: ..
Vlucht: Transavia - Eindhoven

Wie: Stoker & Yorick
Waar: Villa Carlos
Vlucht: Düsseldorf -> Valencia

Wie: Samenvuurwerkkopen en broer
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Appartement Ruzafa
Vlucht: Eindhoven

Wie: PalmTree en neef
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Hotel Villacarlos

Wie: Janniekske, jorisman en hardcore0438
Wanneer: 15 t/m 2 maart
Waar: .../B]
Vlucht: ...

Laatst bewerkt:
Wie gaan er: ik zij de gek, me vader en vrienden, we gaam van 13 tm 20 maart met transavia via AMS, hotel moet nog geboekt worden

Laatst bewerkt:
We gaan het weer proberen, dit keer met twee vrienden samen. Vlucht van af Amsterdam met transavia 15 heen en 20 terug.

Vanmiddag alvast maar weer geboekt. Dit keer met z’n vijven. Er wilde er nog drie mee van de winkel.

Rob en ik, mijn zoon en twee vrienden/medewerkers.
Transavia heen 15de, terug 20ste
Verblijf: appartement net ten noorden van de bedding C/ de les Illes Canaries. Ideale ligging. :)

Lijst is aangevuld, bedankt voor het doorgeven.

Prijzen van de tickets zijn alweer flink omhoog gegaan, dus snel boeken voor iedereen die wil gaan.

Samen met MelvinFR en een andere maat dit jaar voor het eerst :cool:
15-20 maart, Transavia Eindhoven.
Hebben via AirBnb een mooi appartement in Mestalla.

Eigenlijk eerst vooral in Russafa gezocht maar via AirBnb werden we eigenlijk praktisch overal geweigerd.

Zie heel veel hotels waar de 15de nog niet beschikbaar is, veel tot 13 maart. Iemand enig idee wanneer dit word vrijgegeven.

Ja na het succes van 2023 ook in 2024 weer van de partij samen met mijn vrouw. 13 t/m 21 maart via Eindhoven verblijf nog boeken

Zie heel veel hotels waar de 15de nog niet beschikbaar is, veel tot 13 maart. Iemand enig idee wanneer dit word vrijgegeven.

Klopt, zelfde voor de appartementen. Veel hebben ook de prijzen nog niet aangepast. Wisselt volgens mij gewoon per hotel/appartement. Regelmatig in de gaten houden lijkt me het beste.

Zo verblijf ook geregeld in La Roqueta... Eerst aftellen naar oktober als ik met hele gezin naar Valencia ga Inmiddels begrepen van een plaatselijke gids dat de locaties nog onbekend zijn .. plein moet vergroend worden dus of de mascleta's daar nog plaats gaan vinden is ook maar de vraag

Laatst bewerkt:
Succes qua nachtrust daar..

Haha idd, sprak afgelopen editie ook weer mensen die daar zaten, die waren helemaal verrot. Geen enkele nacht normaal kunnen slapen. Wij zitten altijd op een 15 min fietsen van het centrum. Lekker rustig, geen muziek, geen casal voor de deur, 'bijna' geen geknal. Ideaal!

Wij zitten in ‘24 ook in Russafa. Afgelopen jaar heel dichtbij de Castillo’s, ook met een falla voor de deur. Ene dag live-optredens, andere dag DJ’s, beiden tot een uur of 04:00.

Ach, je gaat ook niet voor de rust naar Valencia!

Wij zitten in ‘24 ook in Russafa. Afgelopen jaar heel dichtbij de Castillo’s, ook met een falla voor de deur. Ene dag live-optredens, andere dag DJ’s, beiden tot een uur of 04:00.

Ach, je gaat ook niet voor de rust naar Valencia!

Noouuuu Gijs, tussen 2.30uur en 10.00uur graag wel rust hoor haha.

Back
Bovenaan