Fallas 2023 [Wie gaan er]

Het kriebelde te veel, openingsweekend ging helaas niet lukken maar ga samen met Feabal van 3-5 maart nog een extra weekendje. Hopelijk die zaterdagavond weer een paar dikke nocturna’s meepakken!

Het kriebelde te veel, openingsweekend ging helaas niet lukken maar ga samen met Feabal van 3-5 maart nog een extra weekendje. Hopelijk die zaterdagavond weer een paar dikke nocturna’s meepakken!

Poah zin in maat!

Tijdens de Fallas week zelf een VWC meeting organiseren bij Beerland? Waar zijn die kruitsnuivende speciaalbier drinkende liefhebbers?!

Ook aanwezig van 14 tm 19 maart!

Is er de 14e s'avonds al ergens wat te doen? Zijn er dan al straat mascleta's?

Ook aanwezig van 14 tm 19 maart!

Is er de 14e s'avonds al ergens wat te doen? Zijn er dan al straat mascleta's?

Afgelopen jaar was er in Paiporta om 21:30 een grote mascleta! Als die er dit jaar weer is zou ik die zeker meepakken! Zal straks even kijken of ik beelden kan delen hiervan!

Afgelopen jaar was er in Paiporta om 21:30 een grote mascleta! Als die er dit jaar weer is zou ik die zeker meepakken! Zal straks even kijken of ik beelden kan delen hiervan!
Is er verder nog niks te doen dan? Wij zijn er ook al vanaf de 14de. Anders gaan we gewoon vuurwerk shoppen gok ik

Is er verder nog niks te doen dan? Wij zijn er ook al vanaf de 14de. Anders gaan we gewoon vuurwerk shoppen gok ik

Vorig jaar waren er meerdere die avond afgelast door het weer en was dat de enige die doorging. Hij werd geschoten door Mediterraneo!

1AC05598-C597-45F3-B7A1-D50FB0F4CB21.jpg

Best eind vanaf het centrum zo te zien. Jullie een taxi gepakt ofzo?

Ik heb ook geboekt :)
Gewoon lekker de volle week meepakken. De 12e vlieg ik heen (AMS, 18:15 uur Transavia) en de 20e vlieg ik terug vanaf Alicante.
Appartementje in de wijk Camins al Grau. Dicht bij de lokatie voor de drie avondshows, maar verder weg van het plein. Ach, we huren wel een fiets of maken nóg meer gebruik van de metro.

Zei iemand een speciaalbiertje pakken? :tongue2: Count me in!

Vorig jaar was er die avond uitsluitend een nocturna in Paiporta gepland. Er is toen niks afgelast door het weer; dat gebeurde andere dagen.

Gewoon lekker de volle week meepakken. De 12e vlieg ik heen (AMS, 18:15 uur Transavia) en de 20e vlieg ik terug vanaf Alicante.
Appartementje in de wijk Camins al Grau. Dicht bij de lokatie voor de drie avondshows, maar verder weg van het plein. Ach, we huren wel een fiets of maken nóg meer gebruik van de metro.

Vorig jaar was er die avond uitsluitend een nocturna in Paiporta gepland. Er is toen niks afgelast door het weer; dat gebeurde andere dagen.

Ik meende dat er dingen afgelast waren die avond. Dan zit ik er naast haha!

Gezellig tot in Beerland!

Wij zitten ook in die wijk, vlakbij de sier shows en dat mooie stookplein!

Plein is 9 minuten fietsen, volgens mij is dat prima te doen.

Iemand nog tips voor de plaatselijke vuurwerkwinkel?

Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor een leuke vuurwerkwinkel die aanbod heeft icm leuke prijzen?
Siercakes zijn echt abnormaal prijzig in Spanje

Back
Bovenaan