Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zin in ja?Dit jaar ook wederom aanwezig nu alweer heel veel zin in!
Dit jaar ook wederom aanwezig nu alweer heel veel zin in!
Dit jaar ook wederom aanwezig nu alweer heel veel zin in!
Zin in ja?
Zo en hoe zeg. Staan echt midden in de sfeermaand en alles moet nog komen, maar kijk ook echt al ontzettend uit naar de tripjes naar Valencia zeg.
Dit is me wel een poaaaah waard!
Dat heb je verkeerd begrepen, Paulus. Er zullen wel avondshows zijn, maar die worden niet vanuit Alameda geschoten. De avondshows worden in de buitenwijken geschoten, net als met corona-Fallas september 2021.
Even wat informatie over de vluchten...
Ik zie dat met name de terugvluchten op 20 en 21 maart schrikbarend duur zijn. De heenvluchten zijn nog wel betaalbaar. Dit beeld is al een lange tijd zo. Ik wil zelf niet de 21e ook nog vrij nemen, dus ik wil echt de 20e terug. Ik overweeg om op 20 maart terug te vliegen vanaf Alicante. Er gaan meerdere keren per dag treinen naar Alicante voor ca. 20 euro enkele reis (duurt ca 2 uur). En als het vliegticket dan 50 euro is, scheelt dit minimaal 100 euro (soms wel 150 euro) op je reis. Echt waar!
Klein nadeel: vluchttijden vanaf Alicante zijn ongelukkig; 's morgens rond 10:30 uur (dat red je niet met de trein vanuit Valencia), of 's avonds laat om 20:30.
De plaatsen waar de schoten zullen worden afgevuurd zijn nog niet bekend gemaakt, hoewel ze in eerdere edities werden gehouden in wijken als Campanar, Camins al Grao, El Grao, Nazaret, Jesús, Zaidía, etc. " We zijn in gesprek met de politie en de brandweer om de locaties voor ons te bevestigen . In totaal zullen het er zes zijn.