Fallas 2023 [Wie gaan er]

Voor mij ook de eerste keer Fallas komend jaar. Vanmiddag alles geregeld. Ik kijk er ontzettend naar uit! :handsup:

15 tot en met 20 maart! Het appartement is in de buurt van Estadio Mestalla, waar ik ook zeker een kijkje zal nemen :handsup:

zojuist tickets geboekt voor mij en mijn vriendin. 15 tot 22e
aangezien ik in NL totaal niet meer van plan ben te stoken maar om een feest ergens op te zoeken, dan maar zo lekker aan de kruitdampen komen :)

nu opjacht naar een airbnb

Nogsteeds amper hotels online, ook de hotels waar ik de afgelopen jaren ben geweest nog niet,
dat terwijl ik vorig jaar in Mei al had geboekt voor dit jaar, erg vreemd...

Hier vorige week een EIRBNB geregeld.
midden in het oude centrum, 8 min lopen van het plein dus dikke prima!

Hier groeit het idee om ook naar het openingsweekend te gaan. Mensen nog tips? Is het de moeite waard? Programma van afgelopen jaar viel in mijn ogen een beetje tegen, maar in de jaren daarvoor zijn er zo te zien dikke shows geweest..

Hier groeit het idee om ook naar het openingsweekend te gaan. Mensen nog tips? Is het de moeite waard? Programma van afgelopen jaar viel in mijn ogen een beetje tegen, maar in de jaren daarvoor zijn er zo te zien dikke shows geweest..

Zeker gaan. Ik vind het echt een heerlijke sfeer hebben. De desperta vind ik prachtig om mee te maken, hele stad wakker maken met de tro de bacs. Stuk rustiger dan de echte dagen natuurlijk, maar vind ik juist ook wel lekker. En je pakt vaak wel wat andere shows mee, vind het de trip zeker waard.

Laatst bewerkt:
Een droom komt uit..... Ik ga eindelijk naar Fallas.

Samen met een maatje vlieg ik 16 maart vanaf Zaventem. We verblijven in het oude centrum van Valencia. Maandag 20 maart vliegen we weer terug naar Zaventem.

Eerst hier heerlijk losgaan over 7,5 week en daarna nog harder bezig met de voorpret en voorbereidingen.

Laatst bewerkt:
Een droom komt uit..... Ik ga eindelijk naar Fallas.

Samen met een maatje vlieg ik 16 maart vanaf Zaventem. We verblijven in het oude centrum van Valencia. Maandag 20 maart vliegen we weer terug naar Zaventem.

Eerst hier heerlijk losgaan over 7,5 week en daarna nog harder bezig met de voorpret en voorbereidingen.

Goed te zien, alvast veel plezier met de voorpret.

Dit jaar ook naar Valencia voor het eerst :) Is het verstandig om midden in het centrum te zitten bij Plaza del Ayuntamiento of kom je dan niet aan slapen toe ivm de knallen?

Laatst bewerkt:
Wie: EHVuurwerk, DW2000 en nog 2 maten
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Aan de rand van de bedding thv Plaça de Saragossa.
Vlucht: Eindhoven - Valencia

Nu Adelfia achter de rug is kijk ik hier weer enorm naar uit.

Video om alvast in de stemming te komen:

In het kader #Durftevragen

Ik ben voornemens om aankomend jaar voor het eerst af te reizen naar Las Fallas.
Ik wil dit samen doen met mijn zoon (10jaar), zijn vakantie start op zaterdag 25 februari 2023.

Welke dagen kunnen wij het beste heen om de beste mascleta's en vuurwerkshows te zien?
Hebben jullie tips qua (voordelige) vluchten en accommodaties?

Ik hoor graag jullie mening en ervaring.

In het kader #Durftevragen

Ik ben voornemens om aankomend jaar voor het eerst af te reizen naar Las Fallas.
Ik wil dit samen doen met mijn zoon (10jaar), zijn vakantie start op zaterdag 25 februari 2023.

Welke dagen kunnen wij het beste heen om de beste mascleta's en vuurwerkshows te zien?
Hebben jullie tips qua (voordelige) vluchten en accommodaties?

Ik hoor graag jullie mening en ervaring.

Dan kunnen jullie het openingsweekend meepakken, 25 vroeg heen en maandag weer terug bijvoorbeeld.
Zijn vakantie zal vast niet heel lang zijn, de beste dagen zijn 15-20 maart namelijk, maar wellicht is daar een oplossing voor.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel een éxtra straat-mascletà zien zitten (Alsof er nog niet genoeg zijn :)

En dat willen we gaan regelen, op 17 maart, ruimschoots na de mascletà op het plein zodat je de tijd hebt om er naartoe te lopen, rennen, wandelen of fietsen.

Het kan alleen als we genoeg mensen hebben die een (kleine) bijdrage willen leveren aan deze mascletà. (En natuurlijk, hoe meer, hoe groter)

En hopelijk zijn er hier mensen die mee willen doen! Iedere bijdrage is welkom en meer info vind je op deze pagina: https://fallasfestival.nl/las-fallas-2023/sponsor-mascleta

On-topic:
Wie: Senyor & Senyora fallasfestival.nl
Wanneer: 24 t/m 27 februari + 10 t/m 20 maart
Waar: In het oude centrum / Nog niet bekend
Vlucht: Rotterdam / Amsterdam

Back
Bovenaan