Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van de week kwam het bericht naar buiten dat Ricasa zal stoppen meer het schieten van shows. Zij zullen zich enkel nog met de productie bezig houden
https://cadenaser.com/comunitat-val...er-deja-de-disparar-en-espana-radio-valencia/
Hier groeit het idee om ook naar het openingsweekend te gaan. Mensen nog tips? Is het de moeite waard? Programma van afgelopen jaar viel in mijn ogen een beetje tegen, maar in de jaren daarvoor zijn er zo te zien dikke shows geweest..
Een droom komt uit..... Ik ga eindelijk naar Fallas.
Samen met een maatje vlieg ik 16 maart vanaf Zaventem. We verblijven in het oude centrum van Valencia. Maandag 20 maart vliegen we weer terug naar Zaventem.
Eerst hier heerlijk losgaan over 7,5 week en daarna nog harder bezig met de voorpret en voorbereidingen.
In het kader #Durftevragen
Ik ben voornemens om aankomend jaar voor het eerst af te reizen naar Las Fallas.
Ik wil dit samen doen met mijn zoon (10jaar), zijn vakantie start op zaterdag 25 februari 2023.
Welke dagen kunnen wij het beste heen om de beste mascleta's en vuurwerkshows te zien?
Hebben jullie tips qua (voordelige) vluchten en accommodaties?
Ik hoor graag jullie mening en ervaring.