Fallas 2022 [Wie gaan er]

Wat zijn de vliegtickets vanaf Eindhoven duur geworden zeg..

deze week knoop doorhakken en wat boeken!

Klopt, tickets worden er niet goedkoper op. Eerste jaren betaalden we heel wat minder dan tegenwoordig. Maar goed, het is het meer dan waard.

Ze spelen in op dat geld dat we de afgelopen jaarwisseling hebben bespaart...oh wacht..

Mits pcr voldoende is ook aanwezig, maar nog even afwachten hoe de 'regels' zijn dan.
Ik lees al dingen hier over het plein, maar ik kan me er eigenlijk nog maar weinig bij voorstellen dat ze dat helemaal open gaan gooien in Maart al. Zo'n dikke mensenmassa? Ik acht die kans (nu nog) vrij klein..

Fallas 2021 viel op zich niet tegen. Nu zonder avondklok zou een pre zijn. Voorlopig nog wel mondkapjes binnen en buiten

Besef wel goed dat dit in pobla de vallbona was. Druk zeker, maar lang niet zo massaal als fallas. Maar het feit dat dit al door gaat geeft goede hoop. Vorig jaar kon dit niet met al die mensen die door elkaar lopen. Plan is ook om op het plein max 10.000 mensen toe te gaan laten met toegangsbewijzen wat ik begreep. Zou ook maar max 50kg op het plein zijn. Voor mij reden om het plein lekker over te slaan en de wijken in te duiken

https://www.spanjevandaag.com/28/01...e-valencia-regio-is-verlengd-tot-28-februari/

QR code ook verlengt. Denk dat ze die er wel in gaan houden tijdens fallas... we zullen het zien

Laatst bewerkt:
Besef wel goed dat dit in pobla de vallbona was. Druk zeker, maar lang niet zo massaal als fallas. Maar het feit dat dit al door gaat geeft goede hoop. Vorig jaar kon dit niet met al die mensen die door elkaar lopen. Plan is ook om op het plein max 10.000 mensen toe te gaan laten met toegangsbewijzen wat ik begreep. Zou ook maar max 50kg op het plein zijn. Voor mij reden om het plein lekker over te slaan en de wijken in te duiken

https://www.spanjevandaag.com/28/01...e-valencia-regio-is-verlengd-tot-28-februari/

QR code ook verlengt. Denk dat ze die er wel in gaan houden tijdens fallas... we zullen het zien

toegansbewijzen voor het plein...
nog niks over gelezen.

De opbouw van de kooi is vandaag begonnen:handsup:

272907517_1373773969804632_1352830675793781557_n.jpg

Toch ook maar weer geboekt :handsup:.
September'21 was super. Als het zo wordt of nog iets groter is het perfect en een beetje zon kan ik ook wel weer waarderen.

Ook geboekt. Geloof het of niet, maar sinds deze week eindelijk deel van mn geld terug van de tickets die ik 2 jaar geleden had geboekt, bizar.

Nu toch geboekt, niet annuleerbaar, dus het kan maar beter doorgaan.....

Back
Bovenaan