[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt alleen op de mobiele telefoon. Als je naar vuurwerkperdoos.nl gaat, dan kun je via geavanceerde opties naar de onveilige site navigeren. Deze is gevuld, bestellen is uitgeschakeld.

Iemand hier ervaring mee? Kan er verder niets van vinden namelijk.
5ebf81bc6d532432719709.PNG

Even een vraag over het winkelmand systeem.
Blijft jouw product wat in het winkelmand staat voor jou beschikbaar totdat je klaar bent met kiezen of kan het product door iemand gekaapt worden die sneller beslist?

Blijft jouw product wat in het winkelmand staat voor jou beschikbaar totdat je klaar bent met kiezen of kan het product door iemand gekaapt worden die sneller beslist?

Als in: Moet ik eerst los een Geistesblitz bestellen, of moet ik die enkel als eerste in mn mandje stoppen :holland:

Goedenavond

Producten die in je winkelwagen staan blijven een uur staan daarna worden ze automatisch verwijderd uit je mand .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ben niet echt onder de indruk van de prijzen... Had er meer van verwacht
Voor alleen de geisterblitz ga ik het ritje niet wagen

Hier ook 2x geisterblitz in de pocket. Wordt mooi aan begin van 00:00u tegelijk afgestoken! Dikke upgrade van de 2x special 4 van vorig jaar.

Wat is er zo bijzonder aan? Ik heb het filmpje bekeken en vind er niet veel aan...:bonk:

Het is de combinatie van die schrille gil en een lekkere klappers op het eind. Vorig jaar de special 4 gehad en die gil was al fijn. De crackling viel wat tegen. Dit jaar komt deze als afsluiter en als ik de leden op het forum moet geloven zijn het beste klappen. We gaan het meemaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan