Fallas 2022 [Wie gaan er]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vandaag is weer de dag dat de vliegtickets voor 2022 online zijn gekomen bij Transavia. Uiteraard nog onzekerheid, maar heb echt goede hoop dat het door gaat allemaal. Voor de zekerheid kun je nu flex bij boeken, voor 18 euro per retour kun je tot 48 uur voor vertrek je vertrekdatum wijzigen tot een jaar na boeking. Je betaalt dan geen extra wijzigingskosten, enkel eventueel prijsverschil van ticket.

Maar voor nu, heerlijk om weer geboekt te hebben zeg, laat het aftellen maar beginnen.
Wie: Scav en vrouw
Wanneer: 24 t/m 28 februari
Waar: vlakbij mercat central
Vlucht: Transavia - Amsterdam

Wie: Mattenfreak en Omepje
Wanneer: 26 t/m 28 februari
Waar: Aan het plein

Wie: Mattenfreak, Omepje en vrouwen
Wanneer: 5 t/m 8 maart
Waar: Aan het plein

Wie: Mattenfreak, Omepje, Djaimy, Viva la bang, Titanium, Bassie1978, Boembus, Kruitsnuiver en Scav
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: Tegenover Mercat Central

Wie: Serpico + broertje
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Ergens in de wijk Ruzafa
Vlucht: Nog te boeken

Wie: Gimi
Waar: Appartement in de wijk en Corts

Wie: Palm Tree en maatje
Waar: Hotel Villacarlos
Vlucht: Transavia vanaf Amsterdam

Wie: Nikos en Nitraat12
Waar: Nog te boeken

Wie: vwrulez en stookmaat
Waar: Airbnb bij Palau
Vlucht: Ryanair

Wie: BKC
Wanneer: 14 t/m 21 maart
Waar: Wijk Cabanysl
Vlucht: ...

Wie: Japieh en vriendin
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Appartement vlakbij Torres de quart en Mercat central
Vlucht: Transavia Amsterdam

Wie: Hdpveen + 9 vrienden
Wanneer: 17 t/m 20 maart
Waar: Vlakbij porta de serrans

Wie: Ylke en zoon
Wanneer: 14 t/m 21 maart
Waar: In het centrum
Vlucht: Transavia - Rotterdam

Wie: Issie en vriendin
Wanneer: 12 t/m 20 maart
Waar: Appartement 300 meter van het plein

Wie: DarkSoul
Wanneer: 13 t/m 21 maart
Waar:
Vlucht:

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het enthousiasme maar ik boek helemaal niks hoe graag ik het ook zou willen

Snap ik helemaal. Maar nu met die optie voor de flex voor 18 euro durven wij de gok wel te nemen. En mocht het niet door gaan hebben we voor 18 euro al heel wat voorpret gehad.

2022 gaan we er zeker weer voor. Zal me de komende tijd eens verdiepen in de tickets. Vlieg waarschijnlijk vanaf Brussel.

Zodra het kan ga ik zeker maar boeken doe ik nog niet.
via Booking.com ga ik opzoek naar een verblijf met gratis annuleren maar een vliegticket ga ik nog zeker niet afrekenen.

Vorige week een appartement geboekt voor 14 t/m 20 maart. Ik ga weer met mijn broertje.

Appartement ligt in het noorden van de Russafa wijk.

Vliegtickets boek ik pas later in het jaar aangezien die vaak lastiger te annuleren zijn zonder veel geld kwijt te zijn. Maar misschien ook eens kijken naar die flex optie voor 18€.

Ik heb er in ieder geval veel zin in :handsup:

2022 is precies 10 jaar nadat ik voor het laatst geweest ben. Zou eigenlijk natuurlijk wel een prachtig jaar zijn om weer te gaan. Fallas staat al jaren weer hoog op de lijst. :rolleyes:

Ook zeer benieuwd in welke mate het gevierd zal worden. Economie heeft een flinke deuk opgelopen. Piro sector heeft al aangegeven geen shows op het stadhuis te doen vanwege het feit dat ze geen steun hebben ontvangen. Ook hoor je meer geluiden dat stoken verboden moet worden. Zelfde argumente als in NL

We gaan het allemaal zien, voor nu zijn de tickets iig geboekt en hebben we weer een jaar voorpret.
Ik ga er echt wel vanuit dat einde dit jaar we een keer uit de corona ellende zullen zijn :D

Wat het aan shows en poppen zal gaan doen? Het zal zeker een minder jaar zijn dan we zijn gewend. Dat is 1 ding wat zeker is.

Als het doorgaat ben ik er ook bij. Ga echter niets boeken. Wordt een tripje met de auto met wat stops heen en terug en logeren bij familie die vlakbij Valencia woont.

Nou, poging 3 dan maar :rolleyes:
Wie: Palm Tree + maatje
Data: 15 - 20 maart
Verblijf: Hotel Villacarlos
Vlucht: nog te boeken

Back
Bovenaan