Fallas 2020 [Wie gaan er]

Voorlopig zijn er geen extra maatregelen afgekondigt en gaat qua fallas alles door.
Jullie zullen dus (zoals het er nu naar uitziet)voldoende kunnen genieten van alles wat valencia te bieden heeft momenteel :cool:
Laat de filmpjes en foto's maar komen,zowiezo qua weer benijd ik jullie nu al,temperaturen met zon, rond de 20-23 graden :yes:

Niet helemaal het goede topic maar heeft toevallig iemand een google maps locatie van de straatmascletas die worden geschoten in Mislata? Zie op Google maps niet echt een groot plein of is het gewoon aan Carrer Major?

Gisteren na het verschijnen van de nieuwe data direct geboekt voor 14 t/m 20 juli in Hotel Casual Vintage aan het plein.
Vlucht boek ik pas als er wat meer zekerheid is, die kan ik niet annuleren.

Geloof me, ook die datums worden niks als het virus zo door gaat.

Mee eens, maar wij hebben er voor gekozen om toch te boeken. Wij kunnen tot eind juni kosteloos annuleren, dan is er echt al wel meer duidelijkheid. Vliegtickets boeken we op het laatste moment of we maken er een roadtrip van. Wij hadden in April een reis naar Napels geboekt, maar nu dat allemaal niet door gaat en de italianen enorm slecht zijn in plannen en die plannen online zetten hebben we maar voor fallas gekozen.

Gelukkig zojuist nog de Airbnb en vliegtickets om kunnen boeken naar oktober! We zullen dus in Valencia zijn van 05-10 oktober om te genieten van de zon, biertjes en het vuurwerk. Helaas is het geen Fallas maar gezien de huidige ontwikkelingen in Spanje ben ik bij dat ik dit geregeld heb gekregen.

Hahahaha sorry hoor, zelfs van oktober ga ik niet meer uit! In oktober zeggen we dalijk weer wat anders hahahaha. T is net comedy.

Hahahaha sorry hoor, zelfs van oktober ga ik niet meer uit! In oktober zeggen we dalijk weer wat anders hahahaha. T is net comedy.

Maar om je nu al aan te gaan passen voor oktober, dan kan je helemaal niet meer leven. Gewoon een airbnb zoeken met soepele annuleringsregels en dit 'gokje' durven te nemen. Vakantie's t/m juni die zie ik ook niet zo snel nog doorgaan nee.

Het omboeken bij Transavia is nu gratis, je betaald alleen het prijsverschil van het nieuwe ticket.

In mijn geval is dat €2 dus ik heb mijn vlucht van straks gunstig kunnen omboeken naar oktober.
een schrale troost zal ik maar zeggen.

Gelukkig ook zojuist de tickets zo goed als kosteloos kunnen omboeken naar 5 t/m 10 oktober. Misschien geen Fallas maar toch wel blij mee.

Gratis omgeboekt? Ik moest 200,- betalen +de extra kosten. Ik heb eergisteren omgeboekt, kan je nagaan hoe snel die ontwikkelingen gaan.

Dank! Heb Transavia even bericht gestuurd. Heb het op 12 maart omgeboekt aangezien ik nu in het vliegtuig zou zitten. Ben benieuwd of ze hier een beetje coulant mee omgaan.

Ook wij hebben de tickets opgedoekt naar oktober. Wij gaan van 5 tot 10 oktober. Moesten 19 bij betalen, dus dikke prima. Echt een schrale troost, maar had zoveel liever morgen in het vliegtuig gestapt.

Back
Bovenaan