Fallas 2020 [Wie gaan er]

Opgelet! La Crida / Openingsweekend wordt mogelijk verplaatst naar 1 maart. Ondanks de eerdere aankondigingen waarin La Crida traditiegetrouw plaats zou gaan vinden op de laatste zondag van februari, is er een voorstel ingediend om La Crida plaats te laten vinden op 1 maart in plaats van 23 Februari.

Goed of slecht nieuws? Wat ons betreft zeer slecht nieuws om zo kort vooraf te verkondigen, aangezien wij en ongetwijfeld een flink aantal van jullie de vliegtickets al hebben aangeschaft. Wij zullen dan ook een mail sturen naar de Junta Central Fallera met de vraag om dit gegeven mee te nemen in hun overwegingen.

Momenteel hebben wij geen idee -als deze plannen doorgaan- of dit invloed heeft op de activiteiten rondom La Crida, zoals de vuurwerkshows en de despertà. Waarschijnlijk wel. Wij houden dit nauwlettend in de gaten en we houden jullie op de hoogte.

De reden voor dit voorstel was de aaneenschakeling van weekenden waarin evenementen zouden plaatsvinden in Valencia.

Las Fallas 2020 :: Voorlopig programma!
❗️ Het openingsweekend valt definitief een week later. La Crida is op zondag 1 maart.
Wederom een pyrotechnisch spektakel op de avond voor La Crida. De locatie is nog onbekend.
Twee vuurwerkshows kort achter elkaar s'nachts op plaza Del Ayuntamiento. Op 13 maart een mascletà nocturna en op 15 maart de 'Ontwaking van Las Fallas'. Beide om 00:00
Dit is het voorlopige programma. Het zal nog worden aangevuld met extra programma-onderdelen en exactere gegevens. Zoals gewoonlijk zullen er hier en daar nog wat kleine wijzigingen komen. klik op de link om het programma te openen en hou hem in de gaten!
☑️ https://www.fallasfestival.nl/programma-fallas-2020
#Falles20

https://www.facebook.com/fallasfestival.nl/?ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX

Zeer slecht nieuws voor de gene die geboekt hebben voor het openingsweekend, dat is flink balen.

Voor mij persoonlijk komt het een stuk beter uit, dit weekend konden wij wel. Dus mooi een keer met de vrouw die kant op voor een paar dagen. Vanavond alles geboekt, 29-2 heen en 2-3 terug, hotel aan het plein.

Zit dit jaar ook in de buurt van Valencia van 6 maart tot 21 maart ga ook maar is kijken is maar 45 minuten rijden voor me.
Kosten 2 weken in hotel appartement incl reis voor 2 personen € 650

Ik heb onlangs nieuw werk gevonden in valencia... enige nadeel, tijdens fallas gewoon werken :( dus dat wordt een zombie week voor mij vrees ik... baal ook echt. Doe callcenter dus hoop dat er een mega dikke mascleta dagelijks voor de deur hangt zodat de leiding zich achter de oren krabt en besluit toch dicht te gaan :p

Heb net ook geboekt voor mn 4e jaar op rij :) #zin aan #aftellen geblazen.

Vlieg de 15e om 18.10 aankomst 20.35 valencia :).
En de 20e weer terug om 20.55 > 23.35 aankomst.

Slaap in ruzava dus dikke prima kwa afstand :)
Zin aan. Kon helaas niet langer en had de dag er voor andere planning.

Laatst bewerkt:
Heb net ook geboekt voor mn 4e jaar op rij :) #zin aan #aftellen geblazen.

Vlieg de 15e om 18.10 aankomst 20.35 valencia :).
En de 20e weer terug om 20.55 > 23.35 aankomst.

Slaap in ruzava dus dikke prima kwa afstand :)
Zin aan. Kon helaas niet langer en had de dag er voor andere planning.
wat kost het?

Ik heb 230 betaald voor mn vlucht. Ja duurder als dat je gelijk al in mei zou boeken. Maar voor mij wel redelijk gunstig tijden. Ben er heel fallas bij en mis nix kwa groote show's.

En 180 voor mn hotel. Heb er vorig jaar ook geslapen en als er maar bed staat is ut prima :) En in de valencia kan je het zo gek maken als je zelf wil ;)

Wie: Burning Salvo en Jeremy21
Wanneer: 21 t/m 24 februari
Waar: ...
Vlucht: Transavia - Rotterdam/Den Haag

Het heeft even voor wat stress gezorgd maar we hebben alles zonder problemen kunnen omboeken nu gaan we van 28 februari tot 2 maart

Mooi dat jullie konden omboeken zeg, scheelt nog weer. Nog maar even en we zijn er alweer :cool:

Wat ik mij nou af vraag... als openingsweekend 1 maart is. Is dus zondag 1 maart als ik het goed begrijp 7u desperta en rond 8u aansluitend mascleta... maar is er smiddags rond 14u dan ook weer mascleta oo stadhuis?

Ik heb onlangs nieuw werk gevonden in valencia... enige nadeel, tijdens fallas gewoon werken :( dus dat wordt een zombie week voor mij vrees ik... baal ook echt. Doe callcenter dus hoop dat er een mega dikke mascleta dagelijks voor de deur hangt zodat de leiding zich achter de oren krabt en besluit toch dicht te gaan :p
Als ik een paar truenos naar binnen mot gooien hoor ik het wel ;)

Wat ik mij nou af vraag... als openingsweekend 1 maart is. Is dus zondag 1 maart als ik het goed begrijp 7u desperta en rond 8u aansluitend mascleta... maar is er smiddags rond 14u dan ook weer mascleta oo stadhuis?
Normaal gesproken is er wel 1 om 14:00 meen ik. weet het niet 100% zeker
Wanneer de desperta en aansluitende finale is, is nog niet officeel bekend gemaakt!

Kreeg gister te horen dat ik 19e toch vrij ben:handsup: voor de andere dagen mag je zeker wat voor de deur afsteken... zit alleen wel beetje uit de richting, nuevo centro bij expo hotel

Voor de mensen met een nieuwjaarsdip en die naar Fallas gaan, stuur Nitraat12 even een PB met je nummer en kom gezellig in de Fallas app!

Na een prachtig Oud en Nieuw nu het gejammer, gedraai en gelieg aanhoren van de anti lobby. Kijk uit om de zeikers uit dit land even achter me te laten en een weekje Valencia mee te maken in maart. Heb er zin in!

Back
Bovenaan