Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk aanwezig van 17 t/m 19 maart,
Binnenkort definitief maken.
We zijn toch aan het kijken om 16t/m 20 maart met z'n 2en naar Valencia te gaan.
Iemand nog tips voor een leuk centraal betaalbaar appartement?![]()
We zijn toch aan het kijken om 16t/m 20 maart met z'n 2en naar Valencia te gaan.
Iemand nog tips voor een leuk centraal betaalbaar appartement?![]()
Misschien moet je er wel even bij zeggen dat je een behoorlijk stuk buiten het centrum zit. Appartementen op redelijke afstand van het plein ga je echt niet vinden voor dat geld.Check even op AirBNB! Wij betalen voor drie personen 450 euro voor 8 dagen
Misschien moet je er wel even bij zeggen dat je een behoorlijk stuk buiten het centrum zit. Appartementen op redelijke afstand van het plein ga je echt niet vinden voor dat geld.
Ik heb ook via Airnbnb geboekt hoor maar wil alleen even zeggen dat het bedrag wat jij noemt niet representatief is voor het aanbod in Valencia.
Geef alleen aan dat de optie bestaaten als je het niet erg vindt om een kwartiertje te moeten fietsen, dan zijn dit leuke en prima betaalbare opties!
Ik zou komend jaar heel graag voor het eerst willen gaan.
Verder ben ik nog onervaren op het fallas gebied, en heb ik tot nu toe nog niemand gevonden om mee te gaan.
Kunnen jullie mij wat info en tips geven?
Geld is niet zon probleem, het moet wel een leuke verblijfplaats zijn met een eigen slaap kamer haha.
Vliegen het liefst vanaf Amsterdam!