Fallas 2019 [Wie gaan er]

Ja ik bedoelde ook voor 2 personen, sorry moest wat duidelijker zijn. Maar 150 voor een week verblijf?!? Waar boek je dan als ik vragen mag. Ik zit meestal rond 700 voor verblijf.

Zoek eens naar verhuurburo's in Valencia zelf ipv de homeaway, airbnb en booking.com sites er zijn er misschien wel honderd :D

Wij gaan aankomend jaar ook weer, ik met me vader samen

12 maart - 20 maart
Hotel nog te boeken
Vliegen vanaf amsterdam met transavia

Tickets zijn geboekt dus we gaan ook zeker die kant op.

Wie: Ik(Merijn), mijn broer en PatrickS
Waar: Nog te boeken
Waneer: 13 t/m 20 maart vanaf Weeze met Ryanair.

Gisteren en vandaag is bekend geworden wie de Falla's op Plaza Del Ayuntamiento gaan ontwerpen en bouwen.

Voor Las Fallas 2019 zal de Falla infantil (De kleine Falla voor de kinderen) worden gemaakt door Cap de Suro en de grote Falla door Latorre y Sanz Artesanos en dat betekent dat deze artiest voor het tweede achtereenvolgende jaar de grote Falla op Plaza Del Ayuntamiento zal gaan ontwerpen en bouwen.

De artiesten zijn gekozen door een speciaal hiervoor in het leven geroepen commissie en dit is het derde achtereenvolgende jaar waarop ze het op deze manier doen, voornamelijk om te waarborgen dat de artiesten objectief worden gekozen.

Het budget voor de Falla's Municipal zal voor de eerste keer in jaren weer een klein beetje omhoog gaan en is vastgesteld op 205.000 euro voor de grote falla en 28.500 euro voor de falla infantil.

Alle Falla's in Valencia, bijna 400 grote en nog eens bijna 400 kinderfalla's, worden ontworpen en gebouwd in opdracht van een vereniging. De Falla's op Plaza Del Ayuntamiento zijn hierop een uitzondering, deze worden gemaakt in opdracht van de gemeente Valencia en ze zijn voor alle inwoners. Al deze verschillende Falla's worden door vele verschillende artiesten gemaakt en het is voor een Valenciaanse artiest een echte eer om de gemeenschappelijke Falla te mogen ontwerpen.

https://www.facebook.com/search/top/?q=fallasfestival.nl

Volgend jaar weer van de partij samen met redthunder.
Van 17 t/m 20 maart (Vueling)
Appartement (Airbnb) Carrer de l'Ambaixador Vich.

Ook ik ga komend jaar weer naar Valencia (iedereen die zei dat het verslavend zou zijn had gelijk)
15 tot 20 maart.
vlucht moet ik nog boeken en het liefst vanaf Eindhoven maar dat hangt af van kosten en tijden.
Appartement heb ik al wel vast gelegd namelijk: Apartamentos Austria Valencia.

Ik heb er nu al zin in!

Inmiddels vliegtickets geboekt en van hotel gewisseld.

Wie: Ik met het vriendinnike.
Waneer: 14 t/m 20 Maart.
Waar: Casual Valencia de las Artes.
Vlucht: Transavia Eindhoven - Valencia
Vlucht: Ryanair Valencia - Weeze

Bam na aantal jaar maar weer eens vliegtuig geboekt . Een paar jaar geleden hoorde ik over een b&b in de buurt van Valencia gerunt door nederlanders weet iemand toevallig daar meer over ?

Wij hebben een tijd geleden ook de vlucht geboekt! Ik en Firecrack-R komen met aanhang. Hij gaat de volle week en wij gaan van de 16e t/m met de 20e.

2019 word een romantisch lang weekendje naar Valencia van 07 t/m 11 maart. Mijn vriendin heeft het niet zo met al dat geweld en gefeest, zo pakken we toch 4 mascletas op het plein mee��

Vluchtje heb je al voor €80 en een verblijf met vrienden kost je ook maar max €150 voor een week als je het een beetje goed doet. €1000 was ik nog niet eens met zn 2en kwijt afgelopen jaar :)

Wij hebben ook weer geboekt:

Vluchten vanuit Brussel
Appartement ergens in het stadscentrum
samen met het vrouwtje!
13 t/m 20 maart

Inmiddels het een en ander aangepast.. We vliegen vanaf eindhoven, een mooi B&B geboekt in het centrum en we gaan van 10 t/m 21 maart :)

Wordt voor mij de eerste keer Fallas, maar zojuist geboekt voor 2019. Ik ben er samen met mijn broertje van 16 t/m 21 maart.

Wij vliegen vanaf Amsterdam met KLM en hebben een appartement via Airbnb redelijk dicht bij het centrum (Russafa wijk).

Wordt voor mij de eerste keer Fallas, maar zojuist geboekt voor 2019. Ik ben er samen met mijn broertje van 16 t/m 21 maart.

Wij vliegen vanaf Amsterdam met KLM en hebben een appartement via Airbnb redelijk dicht bij het centrum (Russafa wijk).

Dan zit je helemaal perfect. Prachtige sfeervolle wijk waar meer dan genoeg te beleven is.

Ook voor mij wordt het in 2019 de eerste keer Fallas. Met twee vrienden een appartementje geboekt in de wijk Cabanyal. Één vuurwerkliefhebber en de ander was verkocht na de Nocturna in Kalkar van afgelopen zaterdag. Huren een stel fietsen en kunnen zo dan lekker de stad doorcrossen. We gaan van 13 t/m 20 maart. Heb er echt enorm veel zin in. Ik droom hier al van jongs af aan van en in 2019 gaat het dan eindelijk gebeuren.

Ik wil je niet afvallen hoor... super vet dat je gaat, maar ik zou eerst ff kijken hoe de omgeving van je appartement is. Cabanyal is volgens mij wel de meest achterstallige wijk van valencia. Dus kijk ff of je de gehuurde fietsen ergens binnen/beveiligd kan zetten zeker snachts. Anders ff kijken voor die fietsen van valencibici ofzo iets. Die fietsen hebben stallingen op straat door de hele stad

Voor iedereen die vanaf Eindhoven met Ryanair vliegt houdt het goed in de gaten, tot nu toe hebben ze alle vluchten geannuleerd. Ze sluiten hun basis voor de winter en het is nog onduidelijk of ze in de zomer weer vanaf Eindhoven vliegen.

Voor iedereen die vanaf Eindhoven met Ryanair vliegt houdt het goed in de gaten, tot nu toe hebben ze alle vluchten geannuleerd. Ze sluiten hun basis voor de winter en het is nog onduidelijk of ze in de zomer weer vanaf Eindhoven vliegen.

Het zal allemaal wel loslopen.. Trust me.. Ryanair heeft dit spelletje al heel vaak gespeeld in ander landen en vooralsnog gaat het om gestationeerde kisten die vanuit EHV vliegen. Die kisten worden dan gewoon ergens anders gestationeerd en de vluchten blijven gewoon doorlopen.

We zullen het zien :)

Het is voor mij de eerste keer. Ik vlieg KLM Schiphol 14 maart tot 21 maart met me vriendin. Safranar. Valencia Is me appartement. Met dank aan pyromoviesHD voor de hulp

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan