jwtjuh
VWC lid
Ik hoop er ook volgend jaar weer bij te zijn. Waar kunnen we al boeken?![]()
Beetje laat, maar:
Gezellig!

ps: Bestel ook gelijk even prachtig weer!
Jwtjuh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop er ook volgend jaar weer bij te zijn. Waar kunnen we al boeken?![]()
De castillo van net was zeer dik. Mooie sierlijke momenten maar ook genoeg bruut geweld. Wat een begin
Ik heb nog een kleine vraag: ik heb vandaag al even in Ruzafa gelopen, maar we zijn alleen normaal verlichtte straten tegengekomen. Weet iemand precies welke straten dit jaar speciaal/extra verlicht zijn?
Bij de Pyro Shopping in Calle Cadiz waren de vier grootste trueno's trouwen al uitverkochtOok de trueno pijlen no. 5,8 en 10 hadden ze niet binnen gehad.
De castillo van net was zeer dik. Mooie sierlijke momenten maar ook genoeg bruut geweld. Wat een begin
Ik heb nog een kleine vraag: ik heb vandaag al even in Ruzafa gelopen, maar we zijn alleen normaal verlichtte straten tegengekomen. Weet iemand precies welke straten dit jaar speciaal/extra verlicht zijn?
Bij de Pyro Shopping in Calle Cadiz waren de vier grootste trueno's trouwen al uitverkochtOok de trueno pijlen no. 5,8 en 10 hadden ze niet binnen gehad.
De enige 2 die ik weet zijn:
Carrer de Sueca
Carrer de Cuba
Jwtjuh![]()