Fallas 2017

Geboekt van 14 tm 20 maart. Hotel aan Turia park. Alles binnen loop afstand helemaal prima.

Gaan met de auto.Eerst paar dagen Barcelona en dan door naar Valencia en op de terugweg paar dagen Millau. Maken er een gewoon een paar weken onderweg van!!

:cry::cry: Vanmiddag te horen gekregen dat ik eind januari geopereerd moet worden aan mijn knie (tweede keer in 4 maanden door een ongeluk). Hersteltijd 2 maanden. Net alles geannuleerd.... Wat K@Tzooi....

Humeur is hier diep beneden vriespunt.

:cry::cry: Vanmiddag te horen gekregen dat ik eind januari geopereerd moet worden aan mijn knie (tweede keer in 4 maanden door een ongeluk). Hersteltijd 2 maanden. Net alles geannuleerd.... Wat K@Tzooi....

Humeur is hier diep beneden vriespunt.

Zo, da's zwaar kl*ten man :sad:

Ik voel met je mee.

2018 is de herkansing hè :wink:

Jwtjuh :bye:

Ooh dat is wel heel verschrikkelijk zeg. Kan me je gevoel helemaal voorstellen.

Zo, oud en nieuw is achter de rug.
Kunnen we hier weer vol naar toe leven mannen. Zin aan.

Nog twee maandjes dan gaan we weer die kant op :cool: Zit dit jaar in een erg mooi appartement, 2 minuten van ayuntamiento af :handsup:

Het wordt ook een editie van fallas waarbij we helaas mevrouw Barberá zullen moeten missen elke dag om 1400 uur, ze is op 23 november overleden. Ik ben benieuwd of we haar terug zullen zien in de fallas..

Wat je zegt Ghost, ben zeer benieuwd wat we daar van mee krijgen.
Denk wel dat je er wat van gaat zien.

Nog maar even, ontzettend veel zin aan.

Dit jaar moet ik het na een aantal jaren, voor het eerst weer missen.
We krijgen de 15e sleutel van ons nieuwe huis, wat helemaal super is, maar man wat zal ik Fallas missen....gelukkig dan te druk om de topics in de gaten te houden haha :(

Dit jaar moet ik het na een aantal jaren, voor het eerst weer missen.
We krijgen de 15e sleutel van ons nieuwe huis, wat helemaal super is, maar man wat zal ik Fallas missen....gelukkig dan te druk om de topics in de gaten te houden haha :(

Jammer paulus dat je er niet bij ben. Wel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.

Wil dit jaar voor het eerst gaan. Ben ik telaat om te boeken? En hebben jullie gepast advies voor mij als nieuweling? :D

Jammer paulus dat je er niet bij ben. Wel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.

Thanks man, ja, baal er wel een beetje van, heel blij met het huis, maar Fallas blijft gewoon een super feestje.

Jullie veel plezier in ieder geval, ik zal als ik tijd heb kijken of ik jullie op de stream kan spotten, kan nooit heel moeilijk zijn ;)

Wil dit jaar voor het eerst gaan. Ben ik telaat om te boeken? En hebben jullie gepast advies voor mij als nieuweling? :D

Te laat ben je nooit, maar de tickets zijn nu aan de prijs. Appartement boek je het liefst via AirBNB of Wimdu. Het beste advies is, zorg dat je bij je 1e plein mascleta rond 12.00 uur uiterlijk aan de kant van de bloemenstalletjes bent en ga dan ongeveer in het midden van de kooi staan achter het hek (waar je een straat in je rug hebt zeg maar). Daar zul je heel veel Nederlanders op stoeltjes zien zitten. Haak daar bij aan en je weet binnen no time hoe, wat en waar.

Ik kan je dan de hand doen bombone...Ik ga dus ook voor het eerst dit jaar...tickets zijn nu al vrij prijzig btw....wij hebben ze in oktober geloof ik geboekt....

Maar ben zelf ook benieuwd naar tips e.d. :D

Brand maar los!

en @ paulus...balen man!

Back
Bovenaan