Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De 19e moet je zo i zo mee pakken.
Ik ga zelf dit jaar helaas geen hele week maar van 17e t/m de 20e.
We zijn van plan om 3 of 4 dagen te gaan.
Welke data zouden jullie dan aanraden?![]()
Vandaag toch nog kunnen regelen dat ik er weer bij ben. Van 13-20 maart zijn we weer van de partij.![]()
Jaja, het kriebelt flink, maar helaas slaan we in ieder geval dit jaar over. Balen hoor, zelfs de last minute zie ik niet gebeuren, dat wordt dus weer afzien die dagen en meekijken met de livestream!
Het is weer genieten voor Mark hey! En ook alvast gefeliciteerd man, want je zal je verjaardag daar weer vieren. Ben er dit jaar niet bij helaas, maar wees gerust, ik heb de nodige showtjes voor je gepland, hoor wel hoe het was.![]()
Fallas is geboekt, van 14 tot 20 maart in Valencia, hotel 100 meter van het plein en vuurwerkwinkel! Hotelletje is schuinachter het gemeentehuis. Reisbureau had echt geluk met het vinden van appartement, want de rest is veel duurder dan deze. Ik reis dit keer alleen en vlucht vanaf Brussel om 15:40 op 14 maart. Terugvlucht om 20 maart om 12:35 naar Brussel.
Heb er onwijs veel zin in! Ik ga nu voor de 2e keer, ik zal zorgen dat het zonnetje schijnt, ik zie jullie daar!
Ik ben namelijk aangenomen bij Defensie