Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar op de 14e nog even in Castellon wezen kijken, hier hebben ze ieder jaar ook een mascleta en avondshow.
zijn er meer mensen die in de wijk Ruzafa zitten?
Op de valreep toch een reis geboekt voor dit jaar
Er zijn vast genoeg freaks die willen meeten voor een avondje stoken op het palau de la'musica?![]()
zijn er meer mensen die in de wijk Ruzafa zitten?
Plaza ayuntamiento, met schitterende uitzicht op t plein waar de 14:00uur show wordt gegeven.
Ik geloof dat we met wat freaks een biertje moeten gaan doen bij jou op het balkon![]()
ben er ook pas voor het eerst hoor, ga mee met een prof. maatje. moet geweldig wezen, wie weet doen we wel een biertje haha![]()
Yes ik ben er dit jaar eindelijk ook bij, 15 t/m 20 maart in Valenciaflats Torres de Quart Ciutat Vella en lijkt me erg tof om een keer te meeten daar! Tips van anderen waar je echt heen moet gaan / welk vuurwerk daar aan te raden is hoor ik graag![]()
Ik zou lekker van alle poppen daar gaan genieten, de vele straat mascleta's gaan zoeken, de optochten bekijken, churos eten, door de rivierbedding showen en kijken bij de opbouw.
Zo maar een kleine greep wat ik vele malen liever doe dan het stoken.
Daarnaast is het aantal Spaanse schoonheden het risico wel waard om 2 weken in de schuur te slapen![]()
Hah, nu komt de aap uit de mouw, dus daarom wilt iedereen zo graag naar fallas de valencia
Maar even serieus, ik hoor zoveel verhalen over mensen die hun net gekochte vuurwerk weer aan de politie kunnen inleveren, natuurlijk ga ik ook wel even iets kopen en af en toe wat stoken, maar voor het zelf stoken moet je niet heen gaan denk ik. Als je zelf zwaarder spul wilt stoken kun je beter naar polen gaan ofzo. Ik kijk uit naar de shows daar, word een mooie locatie om m'n verjaardag te vieren![]()