[Fallas 2013] Wie gaan er?

Van 1 t/m 19 maart elke dag om 2 uur Mascleta op t plein. 15-16-17-18 castillo in de rivierbedding en de 19e crema op t plein. Daar kan je sowieso van uit gaan. En ookal zijn er dit jaar minder straatmascleta's, je hoeft je echt niet ongerust te maken dat je er geen ziet. Vorig jaar zouden er dan 30% minder zijn maar ik heb er nog nooit zoveel gezien als toen dus geen reden tot paniek lijkt me!

Ik weet niet of het al gezegd was, maar je moet bij een van de vele kiosken even een "Levante Extra"
kopen, dit is zowiezo al een heel mooi boekwerk waar alle Fallas/Falleras instaan maar ook 99% van alle activiteiten en straatmascletas met tijden erbij en de straten waar ze zijn. ( en dit zijn er nog steeds VEEL ! )

De avondshows zullen ook gewoon allemaal goed zijn.
en Ricasa schiet de Nit de Foc, word gegarandeerd een spektakel !
( veel beter als die baggershow van vicente vorig jaar ! )

p.s

de 15de begint de avondshow altijd om 00:00, 16 en 17 om 1:00.
en de Nit de Foc de 18de om 1:30.

en het is altijd aan te raden om rond een uurtje of half 1 bij het plein te zijn voor een plekje vooraan bij de mascleta.

Dit is voor mij de eerste x dat ik ga. Hoor van mensen dat de overdag show de maslectas om 14:00 beginnen. en de hoofdshow 02:00 snachts begint.

maar zijn er tussendoor geen show? of kleine straat mascletas? kan iemand mij vertellen hoe ik het achter kom hoelaat waar hoe of wat ik daar achter kan komen?

Laatst bewerkt:
Heren (en dames?) - op fpm is er een draadje om bij te houden wie er nu bevestigd gaan.
Als jullie daar een account hebben en dit nog niet hebben doorgegeven, wellicht leuk om even te doen. De teller staat nu op 108 bezoekers. Vorig jaar waren er 130 man die dit hebben doorgegeven, benieuwd hoeveel het er dit jaar worden.

Helup... Ik zou voor de zevendekeer gaan dit jaar ,ik zou met een vriend zijn vriendin en zijn moeder gaan maar omdat hij een nieuwe baan heeft kan die geen vrij krijgen en gaan ze dus niet mee en om nou in me eentje een appartenment te huren gaat mij een beetje te ver .Is er nog iemand met een plekkie overdesnoods op een bank ofzo ik hoor het graag pm me of stuur ff een mailtje als je wat weet [email protected] zit egt met me handen in mijn haar .......gegroetjes rob

hoppi

hoppi

lol als je het dan nog niet zat bent doe je egt iets fout :) whahahah veel plezier man

Back
Bovenaan