[Fallas 2013] Wie gaan er?

Wanneer : 13 t/m 21 maart
Wie: Ik met het bekende clubje en nog wat extra mensen.
Waar: Vlak tegen Plaza Alfonso Magnánimo aan

Ik ben er ook met 4 man sterk!

Wie heeft er meer informatie omtrend alle commotie voor dit Fallas jaar met minder vuurwerk? moeten wij ons zorgen maken vanwege de recessie? Heb op fpm een verhaal gelezen dat uitgebracht is door Caballer. Wie heeft er meer info want de info is nou niet echt duidelijk?????

Ook ik heb zonet het vliegticket geboekt en zal aanwezig zijn van 14 tm 20 maart samen met Mattenfreak, Kruitsnuiver en Omepje! :)

De kans is groot dat ik dit jaar ook naar fallas ga voor een weekendje met mijn ma :D 15 t/m 17 maart.
Alleen nog een goed hotel zoeken en dan is het zeker :D.

Zijn er nog leden die metgezellen in hun appartement nodig hebben.
Ik kan voor 2 tot 3 metgezellen zorgen :P

Stuur me even een PM dan! :)

Het beste neem je in Valencia overal de taxi naartoe.. is niet duur en gaat erg snel.. alleen de laatste twee dagen (19 en 20 maart) is het lastig om met de taxi te gaan omdat deze dan niet meer door het verkeer heen kan komen.

Ik ben aan het kijken naar 15-18 maart, is dit wel een leuke periode?
Zal met mijn vriendin zijn, wat betekent dat ik graag in de buurt van het centrum en het vuurwerk zit, iemand tips?

Nog een andere vraag - aangezien het aanbod vluchten beperkt is, een andere optie die ik overweeg is op allicante vliegen en dan met de bus naar valencia. Dan zou ik van 16-20 maart kunnen gaan en dus ook de crema mee kunnen pakken. Iemand ervaring met vervoer allicante-valencia en vice versa?

Thanks!

Ik ben aan het kijken naar 15-18 maart, is dit wel een leuke periode?
Zal met mijn vriendin zijn, wat betekent dat ik graag in de buurt van het centrum en het vuurwerk zit, iemand tips?

Nog een andere vraag - aangezien het aanbod vluchten beperkt is, een andere optie die ik overweeg is op allicante vliegen en dan met de bus naar valencia. Dan zou ik van 16-20 maart kunnen gaan en dus ook de crema mee kunnen pakken. Iemand ervaring met vervoer allicante-valencia en vice versa?

Thanks!

Ik heb geen ervaring met de manier van reizen die je aangeeft.
Ik kan enkel vertellen dat de datum van 16 tm 20 maart wel leuker is. De 19e en 20e zijn de meest dwaze dagen en die zou je dan missen. Dat zou erg zonde zijn!

We gaan waarschijnlijk ook naar Hotel Primus. Ik zie dat het bijna 40minuten lopen is naar hét plein. Hoe gaan jullie? Gewoon lopen of nemen jullie een taxi?

Wij gaan met taxi inderdaad of huren een scooter :)
Hotel Primus was overigens nog het enige dat vrij was....en daarbij is het geen slecht hotel :D

Het hotel en de vliegtickets zijn geboekt. We gaan naar Holiday inn toch iets dichterbij de castillo's.
15 t/m 18 maart.

Ik ga met 2 andere, Hotel Holiday inn. van 16 tot 21.
Wilde eigenlijk 16 tot 20 maar als je de 20e terug gaat ben je veel meer geld kwijt voor een ticket.

ik heb zelf 150E voor een ticket betaald. Maar op de 20e gaat het ook goed los nog?

ik ben aan het kijken om op allicante te vliegen, voordeel, heel goedkoop en veel mogelijkheden nadeel - 1,5 - 3 uur reizen naar Valencia.

En we hebben geboekt!

Wie: ik (Paul) en mijn vriendin.
Wanneer: 16-20 maart
Vlucht: Transavia Eindhoven - Alicante (huurauto naar Valencia denk ik ;))
Verblijf: NH Ciudad de Valencia - helaas wel iets buiten het centrum, maar metro is in de buurt en avond show is te voet ook wel te doen denk ik ;)

Back
Bovenaan