[Fallas 2013] Wie gaan er?

Ik ben er ook weer eens bij!!
En dat was al weer 5 jaar geleden voor het laatst!!

15 Maart 2013 - Transavia - Amsterdam/Valencia

@ Blaapaap,
Je hoeft het mij niet uit te leggen, dit word het 6e jaar op rij naar Fallas.

Niet iedereen kan even goed tegen grote massa's mensen, het moet ook gezellig blijven natuurlijk :wink:

Edit: Is ook de reden waarom we altijd in een hotel aan het strand zitten: weg uit de drukte.

Neem me niet kwalijk.
Je moet het doen zoals je het zelf wilt maar ik dacht dat je voor het eerst zou gaan en het misschien niet wist. Redelijk overbodig, zo blijkt :)

Mijn zin neemt echt enorm toe, vooral door het programma pyros op discovery en omdat we alles al definitief hebben geboekt!
Kan haast niet wachten maarja eerst nog adelfia en oud & nieuw natuurlijk!

Wij hebben inmiddels ook al geboekt. 10 tm 17 maart...
Hoop toch een hoop mooie dingen mee te kunnen maken ondanks dat we de eindshows zullen missen.

Ik ben er ook weer bij voor de 5de keer op rij alweer

Wie: Smilli, Thepyro

13 Maart vliegen vanaf Amterdam met transavia en de 20ste weer terug.

Waar: 13 t/m 20 Maart in 50 Flats op de kruising bij Falla 99.

Ben er dit jaar voor het eerst bij :-) heb er nu al reuze zin in ......
Van 13 tm 21 maart in een apartement in rusafa

Grtz Dennis

Ik niet, maar begin te denken over 2014. Hopen dat dat doorgaat en ik wat metgezellen op de been kan krijgen...

Dat wordt genieten Dennis, eerste mascleta op het plein weet je echt niet wat je overkomt

Nou dat word het zeker :-) na 2 x een soort van mascleta meegemaakt te hebben in doetinchem wil ik nu ook wel het echte werk meemaken .... Wil nu wel eens echt wapperende broekspijpen voelen hahaha

Vandeweek de vlucht nog even boeken,hotel is zojuist gereserveerd voor een zeer mooie prijs:)
aanwezig van 15-20 maart met moh1975
Hebben er alweer zin in!!!

Ook wij hebben afgelopen zondag de vlucht alvast geboekt!

14 t/m 20 maart aanwezig in Valencia, alweer voor de 3e keer. Samen met Tobias en Elroy.

Dat wordt weer een dolle boel daar!

Yup ook weer aanwezig na een jaar gemist te hebben!

We gaan van 13 t/m 21 maart! Vliegen met transavia vanaf Eindhoven en zitten ergens in een appartement in het Centrum.

Ik ga zeker dit jaar weer (voor de 6e keer ) weet iemand nog een leuk appartement te huur in de stad ?
yeeeeh zinnan !!!

Zijn er ook mensen die in hun uppie gaan? Ik overweeg dit namelijk te doen. Ben zelf al een keer buiten fallas om in Valencia geweest en ken de stad een klein beetje. Ik zat toen in het hotel medium conqueridor. 5 min lopen van het heilige plein.

Nu vroeg ik mij af gaan er meer mensen alleen op stap? En meeten freaks elkaar ergens en gaan jullie met elkaar op stap?

GR

Gewoon doen, ben zelf ook al eens in m'n eentje afgereisd. Ik wist dan wel van enkele bekenden van het jaar ervoor dat zij er ook waren, dat maakte het wel een stuk gezelliger hoor! Maar zelfs zonder is te doen, je redt het prima alleen. 12:00/12:30 mascletaplein: alle NL'ers bij elkaar, 's avonds castillo: grote kans dat je NL'ers treft in de omgeving, 's middags schietveld: lopen ook altijd wel wat NL'ers rond.

Back
Bovenaan