Fallas 2011 Filmtopic

Kan me dat soort filmpjes herinneren Fred, leuk iets is dat. Heb er ook eens wat over gelezen. Groot deel van de Valencianen gaan 's ochtends vroeg de straat op en gooien met superknalerwten, om de buurt wakker te maken. Dacht dat dit om 7 uur 's ochtends gebeurde? Ook meen ik gelezen te hebben dat zij de zakjes met knalerwten van de overheid krijgen...

Hier ook nog een filmpje/compilatie gemaakt door Grouver, ik heb hem ondertussen al wel meer dan 40 keer gekeken. En iedere keer weer krijg ik kippenvel. Ik kan jullie aanraden om het geluid wat harder te zetten, hehe:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

WOOOOOO!!!

Goeie die Mascletá despues de la despertá !
Lekker kort en keihard!!!

nog 14 nachtjes slapen...

Heerlijke beelden Fred, kan niet wachten tot we er weer zelf lopen en constant vuurwerk horen en met z'n allen telkens wachten op de shows! :D

Jongens, ik krijg alleen maar de melding borked op mn iphone en ipad het zou fijn zijn sks daar iemand een keer naar kan kijken. Zal mn pc maar weer aanslingeren voor deze filmpies ;-)

Jongens, ik krijg alleen maar de melding borked op mn iphone en ipad het zou fijn zijn sks daar iemand een keer naar kan kijken. Zal mn pc maar weer aanslingeren voor deze filmpies ;-)

Op je iphone en ipod komt regelmatig BORKED voor geloof ik, dat is volgens mij bij heel veel mensen zo.. zou eigenlijk niet weten wat je er aan kan doen, geloof niks..?

Nice, dat filmpje van 2 maart vanuit het publiek is meesterlijk!!
(Die van rtvv zijn cool maar het geluid is echt bagger bij die filmpjes.)

Nu nog meer zin...
Dank u dank u dank u

Dat heeft te maken dat de filmpjes volgens mij zijn ingsloten, ipv. van een link!:)

Back
Bovenaan