Fallas 2011 Filmtopic

De eerste filmpjes zijn ge-upped naar YT, hier wat linkjes:

Effe een 20mtr Traca in de bedding :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Finale Nit del Foc (Ricasa)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mascleta Plz Ayuntamiento - 17/03 Europla de Belgida
+ YouTube Video

Mascleta Minitura Nocturna
+ YouTube Video

Magic Crystals #1
+ YouTube Video

Magic Crystals #2
+ YouTube Video

Mascleta Nocturna (Burgos-Stolz)
+ YouTube Video

Paella op straat bij een Falla
+ YouTube Video

Straatmascleta in Ruzafa (amateur sloopte de finale...)
+ YouTube Video

Mascleta Nocturna van Carlos (Pirofantasia) Musico Ayllon / Av del Cid
+ YouTube Video

Crema van een Falla - 1 minuut, popje weg :D
+ YouTube Video

Iedereen bedankt voor het posten van de filmpjes.
Altijd mooi om dit weer terug te bekijken.
Blijf vooral door gaan met posten:wink:

Van mijn kant ook veel dank aan de heren filmers. Geniet van elk filmpje van jullie.
Waar blijven eigenlijk de enthousiaste verhalen/belevenissen van de Fallas gangers? En zeker van die die voor het eerst gegaan zijn ? Casper, Jaco? :p

Van mijn kant ook veel dank aan de heren filmers. Geniet van elk filmpje van jullie.
Waar blijven eigenlijk de enthousiaste verhalen/belevenissen van de Fallas gangers? En zeker van die die voor het eerst gegaan zijn ? Casper, Jaco? :p

Haha, Fred, jaa, het was zeker geweldig. Wil volgend jaar weer. Met beeldmateriaal van mijn kant is het wat minder aangezien ik er in Valencia toch achter kwam dat ik niet telkens zin had om met mn cam te lopen, wilde gewoon genieten genieten en nog eens genieten! en dat heb ik dan ook zeker gedaan, alleen waren sommige dagen erg vermoeiend door het lange lopen en wachten:p

Maar al met al heb ik het prima naar mn zin gehad, heb me geen moment verveeld en vond alles uitermate prachtig. Ook de dingen zonder betrekking tot vuurwerk, bijvoorbeeld de mooie dames:rolleyes:

Misschien dat ik over een maandje wel een een kort verslagje maak met daarin een aantal ervaringen. Nu moet alles toch nog een beetje op zn plaats komen in die grijze massa...

los groetoes Casper!

Killerdome die mooie dames waren mij ook al opgevallen. Maar volgens mij hadden we al kort gesproken daarover voor de miniatura van falla 99.

Ook ik was dit jaar voor het eerst naar fallas en vond het geweldig! Erg verslavend, vooral de mascletas!
Over een week o.i.d. zullen er ook nog wat filmpjes van mijn kant komen, de meesten van zelf afgestoken ''consumenten'' vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Nog een filmpje gevonden van een heerlijke straat mascleta

Mascleta disparada per la Pirotecnia Sanmartin per a la Falla Plaça de Sant Joan i Voltants de Xirivella

+ YouTube Video

nog wat filmpies:

Mascleta Ultima door Ricasa
+ YouTube Video

Stukje v/d Nit del Foc door Ricasa
+ YouTube Video

Finale gedeelte v/d mascleta van Vicente
+ YouTube Video

Fallera's optocht vanuit het hostel
+ YouTube Video

Prachtig filmpje Vinnie.
Geweldige foto's staan er tussen.
Bedankt voor de moeite.

verhaal van het slachtoffer : Was trouwens een stuk karton met sas erop van een van de fontijnen, dus geen trueno ofzo.
Deze werd door een van de inmiddels befaamde stuitertrueno's mijn kant op geblazen.

Maar uiteindelijk ziet het er op film spectaculairder uit dan dat het was...
Had meer putten in m'n kop van het beton wat van de weg werd geblazen als van dat stukkie karton hahahaha

+ YouTube Video

Hierbij een aantal filmpjes van wat vuurwerk dat we (BearGrylls en ik) hebben afgestoken tijdens Fallas.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Er zullen binnenkort ook nog een aantal ''sfeer'' video's worden geüpload door mij. Word dus vervolgd.
Wat was Fallas toch geweldig!

Back
Bovenaan