Fallas 2009

We hadden genoeg shirts ingekocht, we kunnen er nog een paar verkopen aan leden, dus bij deze. :wink:
Prijzen zijn kostprijzen, dus het minimale, mooier kunnen we ze niet maken, kleding is dan ook wel van prima kwaliteit natuurlijk. :wink:
Voor mensen die niet naar Fallas gaan, die sturen we dan op (komen er dus verzendkosten bij), voor Fallas-gangers nemen we ze mee in de koffer en dan handelen we het daar wel af bij een mascletà. :)

Wil je nog iets van Fallas2009-kleding hebben, pm me dan, de snelste reacties krijgen ze uiteraard. Foto's van de opdruk staan hier; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=148462&postcount=53

Ik heb nog liggen:

T-shirts (€28,-):
  • 3x L
  • 1x XL
Sweater (€34,-):
  • 3x XL
Hoodies (dus met capuchon en zo'n "zak op je buik") (€40,50):
  • 1x XL

:bye:

hoe veel aan verzend kosten moeten we erbij rekenen

Erg traditioneel vond ik em vandaag maar wel echt goed hard!
Denk dat het een goede opening is geweest voor de kerels!
More to come:D

Idd een lekker stukje traditioneel schieten door Crespo! Toch mooi dat er zoveel verschillende schieters zijn in spanje!!

Morgen schiet Europla de belgida de mascleta :D :D !

Naa mijn weten is dit de derde keer op rij dat zij hun kunsten weer mogen vertonen:D ! Europla is voor mij de toppert onder de mascleta`s vanwege hun ritmische schietpartij. Hoop dat men dit jaar weer een bijzonder spectakel neer zal zetten maar daar ga ik eigenlijk wel van uit!

Kan niet wachten om morgen de beelden te zien :D

Ziet er prachtig uit. moet ook zeggen dat dit TV station de Mascletas erg mooi en overzichtelijk in beeld brengt. met zo nu en dan erg spectaculaire close shots van vertrekkende en en ontploffende stukken vuurwerk.

Er zit duidelijk een regisseur achter de knoppen die weet wat ie in beeld moet brengen.

Godsklere wat ging die hard!
Zit te shaken op me stoel man!
Wat een Mascleta ZIEK gewoon!

Weet iemand overigens of je de avondshows ook online kan zien?
Live of wat dan ook?

Back
Bovenaan