Fallas 2009

wat komen er mooie bommen voorbij met die avondshow. damn, zoiets in je straat met oud en nieuw, daar zou je een harde plasser van krijgen zeg!

Ja, dat weet ik ook wel heel zeker. :p Jammer dat dat niet in Nederland kan. Prachtige video, bedankt. :)

Nou mascleta van vandaag staat echt in een schril contrast met gisteren...
Vond deze vandaag niet echt denderend...
Ben beter gewend :wink:

die finale begint van een vreemde plek inderdad...maar dat geeft het toch weer iets :D
prachtige avondshows btw! heb heerlijk genoten!

Het begin van V. caballer is een beetje traag en saai. Als je gigant europla de belgida gewend bent dan is het begin van V. caballer minder. Middenstuk was hard en bijzonder VEEL knallers!

En dan het einde! PFFFFFFF HARD en VEEL salutes:D:D:D! Vooral de finale is echt een toppert! jammer van het begin maar Caballer heeft met de finale echt flinke punten verdient! Ik zie ze graag volgend jaar met europla weer schieten!

En wat een rookwolken man! NIet normaal! Die laatste serie knallers op rij die steeds sneller gaat en dan beindigd word met een combi grond rij knaller en lucht!

!!!!!GEWELDIG!!!!!

In mijn ogen samen met Europla de belgida de toppers tot nu toe! kan niet wachten om de beelden van Ricassa te zien en kijken of ze over caballer en europla heen klappen :P

In afwachting op de filmbeelden die onze jongens uit Valencia meenemen:

CASTILLO DE FUEGOS ARTIFICIALES de PIROTECNIA CABALLER S.A.,
16 maart 2009

Gedeelte

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ligt echt aan jou, ik zag jou vorig jaar bij nederlandse shows schrijven dat ze top waren, wat dus echt niet goed geschoten was en ik erg saai vond zoals een heleboel andere, en dit vind je erg saai? :bonk:
je moet je standaard natuurlijk wel even aanpassen aan waar je naar kijkt he :rolleyes:
en showS? gaat maar om eentje waar mijn mening verschilde...niet overdrijven om je punt te maken he :wink:

Meningen kunnen dus verschillen, heb je vandaag weer wat geleerd :bye:

Wat betreft de Castillos op Fallas vond ik deze in vergelijking met vele anderen maar rommelig en niet boeiend. '
In vergelijking met een NL showtje is het natuurlijk bruut vet, maar dat is het dus niet :frusty:

Jemig, wat een vette finale van V. Caballer zeg. Retestrak. En wat een rook inderdaad haha. Er zit mooi een stijgende lijn van geweld in, heel rustig en beheerst om met een extreem harde finale te eindigen. Heerlijk.

Back
Bovenaan