Fallas 2009

Weet niet of ik hem hier mag posten, maar vond dit een erg goede Mascleta. Hiervan kom je ook aardig in de stemming. Hij is ook gefilmd door vwc. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldig! :D

(Verwijder maar als dit niet mag:wink:)

Wel een leuke mascleta. Vooral het begin is leuk om naar te kijken. Einde was ook weer lekker hard alhoewel de lucht finale eerder en voller had mogen zijn. Morgen word ik 24 en maar eens kijken wat pirotechnica Thomas voor kado aan mij geeft:P :D

Het is daar ook elke dag mooi weer zowat, je ziet zowat geen mascleta terwijl het regent ofzo. En elke keer blauwe lucht. :p

Kijk ! das nou een verjaardagskado van tomas !!heeft hij leuk gedaan :P :D

Zeer goede mascleta! leuke mine`s met salutes en knallers op de kant in het begin. Middenstuk was een beetje langdradig maar het einde was weer fantastico! lekker veel gillers en mines gevolgd door serie finale salutes :D toppertje !

Nog een mooi fragment van het aanzetten van de verlichting in de Calle Sueca, prachtig om die straat te zien daar. :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt prachtig dit staaltje kunst werk, krijg er wat kippenvel van.
Maar waarom moet er nu ingodsnaam weer vuurwerk bij afgestoken worden. Het begint er wel op te lijken alsof ze niets anders weten te doen. Begint me lichtelijk te irriteren:bonk::p. (kijkt jaloers naar de mensen die over enkele dagen afreizen:wink:, en rent huilend en hysterisch door het huis:p)

We hadden genoeg shirts ingekocht, we kunnen er nog een paar verkopen aan leden, dus bij deze. :wink:
Prijzen zijn kostprijzen, dus het minimale, mooier kunnen we ze niet maken, kleding is dan ook wel van prima kwaliteit natuurlijk. :wink:
Voor mensen die niet naar Fallas gaan, die sturen we dan op (komen er dus verzendkosten bij), voor Fallas-gangers nemen we ze mee in de koffer en dan handelen we het daar wel af bij een mascletà. :)

Wil je nog iets van Fallas2009-kleding hebben, pm me dan, de snelste reacties krijgen ze uiteraard. Foto's van de opdruk staan hier; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=148462&postcount=53

Ik heb nog liggen:

T-shirts (€28,-):
  • 2x L
  • 1x XL
Sweater (€34,-):
  • 2x XL

:bye:

Laatst bewerkt:
mooie filmbeelden. Nog bedankt voor het posten Moontan.:wink:

Het ziet er erg gaaf uit. Jullie moeten vast veel plezier hebben daar:)

:bye:

Back
Bovenaan