Fallas 2009, ga jij ook?

Nu ben ik is benieuwd wat jullie daar de hele week eten?
Koken jullie zelf of is het KFC gevolgd door BK gevolgd door KFC?

-Roy-

Laatst bewerkt:
'sMorgens vaak bij Broodjes zaken zoals Bocatta geloof ik, zitten er een paar bij elkaar bij het maslceta plein, kan je lekkere broodjes kopen met kip, bacon enz.
Soms ook bij de plaatselijke bakkertjes kan je goeie croisants en pizza punten halen.

Smiddags vaak op een terrasje wat tappas eten en een pilsje erbij, zo af en toe klein beetje eten.

Avondeten hebben we afgelopen jaar bijna elke keer bij een goed restaurant in de stad of aan het strand, als je effe zoekt vind je egt hele goeie restaurants waar je een goed stuk vlees kan eten.

Tussen het avondeten en 5 uur snachts leven we op bier, dan nog effe langs Rashid een Rol kebab halen en dan slapen haha.

Ja ik ook, maar je bedoelt die bus die over het spoor rijdt of niet?

Vanaf 1 maart zal er vanaf Utrecht een bus vertrekken naar Brussel, heeft Brussel ingevoerd aangezien veel Nederlanders tegenwoordig vaker via Brussel gaan. :wink:
Kosten waren meen ik 37 euri, weet niet of dat enkel of retour is, is te vergelijken met een enkeltje trein namelijk.

En ook dit jaar heten wij u van harte welkom in The Black Sheep hahaha

getattachmentff.jpg

getattachment.jpg

Laatst bewerkt:
heej ook dit jaar weer van de party met mijn vriendinnetje kan niet w88 lol ik zou wel graag willen weten waneer die mascletta ana het strand is ik had gehoord dat je die niet wil missen mvg rob

heej ook dit jaar weer van de party met mijn vriendinnetje kan niet w88 lol ik zou wel graag willen weten waneer die mascletta ana het strand is ik had gehoord dat je die niet wil missen mvg rob

Die was vorig jaar verplaatst naar de 15e i.v.m. een moord op een politicus op de dag dat ie geschoten zou worden, als ik mij niet vergis. Hij is altijd eerder in maart, Napolitana, voor 2009 staat ie op zaterdag 7 maart;

DÍA 7 DE MARZO (Sábado)
A las 14:00 horas
MASCLETÀ de PIROTECNIA HNOS CABALLER en la Plaza del Ayuntamiento, patrocinada por Helados Nestlé.

A las 18:00 horas
Gran "Mascletà" Aérea Napolitana en la Playa de las Arena de PIROTECNIA R. PARENTE, entre el Balneario de las Arenas y la Posta Sanitaria de la Cruz Roja.

Vandaag heeft mijn moeder geboekt volgens mij, of ze doet het morgen.
17 t/m 20 maart.. :) Heb er zin aan, word 2e keer!

volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook:D dan boek ik dit jaar zo vroeg mogelijk zodat het ook zo goedkoop mogelijk is:D:D

greetz killerdome

volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook:D dan boek ik dit jaar zo vroeg mogelijk zodat het ook zo goedkoop mogelijk is:D:D

greetz killerdome

Vroeg boeken betekend niet altijd dat het het goedkoopste is. Kijk nu maar eens wat ze voor hotels vragen in de stad. Dat is soms goedkoper als 3 maanden geleden.

Inderdaad, daarom wachten mijn ouders gewoon met boeken, t kan nu ook heus nog wel, maar de vluchten zal wat lastiger worden denk ik..?!

Vroeg boeken betekend niet altijd dat het het goedkoopste is. Kijk nu maar eens wat ze voor hotels vragen in de stad. Dat is soms goedkoper als 3 maanden geleden.
Last-minute kan inderdaad wel eens goedkoop uitvallen.
Maar voor m'n gevoel heb ik dit soort zaken liefst z.s.m. geregeld :)
En als je echt goed vroeg boekt, dan zullen de prijzen ook nog niet torenhoog zijn.

ff wat anders;
zijn er hier nog mensen die met de auto afreizen naar Valencia?
en is daar nog ergens een plekkie in de wagen vrij toevallig?
maat van me wil liftend die kant op trekken, maar een beetje hulp is uiteraard welkom :wink:
stuur maar ff een PB'tje als je iets weet
als je bijv. een vrachtwagen chauffeur kent die het oke vind is dat ook welkom

Ook ik heb uiteindelijk besloten om dit jaar wel te gaan. Dit programma mag je niet missen.
Ik ga van 14 tm 20 maart!! Heb er zin in :D

Back
Bovenaan