Fallas 2009, ga jij ook?

Tot in zekkere maten wel ja. Er zijn echter afgelopen jaren ook bij Nederlanders spul in beslag genomen door de politie dus je weet het nooit!

Je mag wel afsteken maar ook weer niet, er zijn geen echte regels van wat wel en niet mag volgens mij, of de politie handhaaft de gewoon niet goed want de eene keer komt er politie langs en gebeurt er niks, en een uur laten kunnen ze goed het hele zooitje in beslag nemen.

Knal gewoon waar niet veel mensen zijn, zoals de rivierbedding en neem nooit teveel spul mee in je tas, leg het desnoods in de struiken ergens .

14/03 - 20/03 aanwezig met ruben :D

en gelijk de 14e al een showtje 's avonds!! mooi mooi

ben benieuwd naar het program
hoop in elk geval Europla de Belgida te mogen bewonderen

Ja Justin... hehe eindelijk :)
Deze week nog ergens een vlucht boeken....

Nog even wat tapes bestellen en gehoorbescherming :D

Heb er zin an

-Roy-

Prima locatie haha, doe je goed man, lekker centraal. :wink:
Mooie tijd om te vliegen, kan je in principe die van de 13e ook nog meepakken. :D

Heb t nu 3 jaar zonder gedaan, 't is idd eigelijk te hard, maarja vind t toch beter zonder oordoppen:)

Ik heb het 2 jaar zonder doppen gedaan, maar in die 2 jaar zoveel mensen gesproken die nu blijvende schade hebben aan hun oren door fallas.
Dat vind ik het niet waard, en ik moet zeggen dat je met de oordoppen die ik heb de mascleta echt prima mee maakt.

De mascleta's op het plein doe ik zonder doppen, alleen bij de mascleta's tussen de straatjes doe ik ze in:)

Inderdaad Erik, bij mijn 1e Fallas in 2007 blijvende gehoorschade opgelopen aan mijn linkeroor bij een van de straatmascleta,s
Ik kan het alleen maar bevestigen wat je zegt

Maar het verschil tussen de mascletas op het plein en de mascletas in de straat is dus alleen puur de afstand?
Ze schieten dus geen hardere knallers in een straatmascleta af?

Maar goed ik wil niet voor mod spelen hoor...
maar laten we het ontopic houden.... want we dwalen helemaal af. :rolleyes:

-Roy-

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad vooral de afstand. bij de straat mascleta,s sta je er met je neus bovenop.
Gruwelijk mooi, gruwelijk hard.

kna iemand mij uitleggen wat fallas de valencia eigenlijk is?
en mascalatas zijn toch van die stringen met vlinders enz. of iets anders?

Klopt idd met gehoordbeschadiging, Heb t 2 jaar terug nog meegemaakt met Ollie die had z'n trommelvlies gescheurd oid, allemaal bloed uit z'n oor en naar t ziekenhuis geweest, was ook niet prettig.\
Maar een mens blijft eigenwijs he, zal ze dit jaar gewoon eens meenemen en 1 mascleta met die dingen in proberen.

.

Ik heb het 2 jaar zonder doppen gedaan, maar in die 2 jaar zoveel mensen gesproken die nu blijvende schade hebben aan hun oren door fallas.
Dat vind ik het niet waard, en ik moet zeggen dat je met de oordoppen die ik heb de mascleta echt prima mee maakt.

De mascleta's op het plein doe ik zonder doppen, alleen bij de mascleta's tussen de straatjes doe ik ze in:)

Wat voor oordoppen heb jij dan en waar heb je ze gekocht. Want ik wil voor oud en nieuw ook oordoppen gaan kopen voor als ik overdag ga stoken op straat. Want afgelopen jaar en het jaar ervoor werden er soms dingen ietsje te dichtbij gegooit (niet expres). Maar ik wil wel graag nog gewoon goed kunnen horen.

Back
Bovenaan