Fallas 2009, ga jij ook?

sla nog 1 jaartje over en in 2010 ga ik er ook voor altans dat is de planning voor diegene die dit jaar weer of voor eerst gaan have fun en kom met mooie beelden terug :D

Fallas 2009 DaBei

Fallas 2009 DaBei

Hey boy's

Ik en Passie zijn er ook weer bij dit jaar.. dit word voor ons de 2de x dus de spanning is er af.. daar in tegen weten we nu wel precies waar we wel en niet moeten staan en zijn!

Vorige jaar kwamen we er helaas pas de 18 achter dat alle nederlandse freaks bij elkaar komen in de rivierbedding bij die muziek fonteinen. Erg leuk sfeertje daar! en dat we het nederlands feestje gemist hadden, en waar we savonds gezellig biertjes konden drinken.

Dus hopenlijk word het weer netzoals vorige jaar alleen dan beter! met meer vuurwerk voor ons zelf! en meer mede freaks ontmoeten!

Waar staan jullie altijd naar de avond shows te kijken? jullie hebben echt een pracht plek om te filmen. Wij zelf filmen niet dat kunnen jullie veel beter!

Dus als jullie nog tips hebben.. ik hoor het graag dan kunnen we er een geweldige week van maken!

Gr Svn.

SVNJJL, wij staan altijd vooraan bij de show.
Kan jij ook als je wilt, betekent alleen wel 1 a 2 uur voor de show aanwezig zijn.!!!

SVNJJL, wij staan altijd vooraan bij de show.
Kan jij ook als je wilt, betekent alleen wel 1 a 2 uur voor de show aanwezig zijn.!!!

Dat waren wij ook altijd.. wij zaten op het muurtje op de boulevard aan de kant van het kunstgras voetbalveld. we keken zeg maar tegen de bekende boogbrug aan. staan jullie aan die kant in de rivierbedding? of juist aan de andere kant bij die brug zonder boog zeg maar?

Wij staan (ligt een beetje aan de windrichting) bijna altijd links van de boogbrug, aan de weg dus. :wink: Je staat wel wat dichterbij, van veraf zie je het showaspect nog mooier, maarja, dichtbij heeft ook weer voordelen, want het zichtveld is nog voller. :wink:

Dat klopt! al konden we alles mooi zien! Het leek gewoon alsof het vuurwerk op je neer kwam! en het voordeel was dat we lekker op die rand konden zitten en niemand voor ons hadden. het wachten was ook niet zo vervelend aan gezien we goed uitzicht hadden op het parkje in de rivierbedding waar al die gekke die leuke voetzoekers gooide! Dit jaar wel een krantje mee om op te zitten die koude muur is niet warm te krijgen! haha

hmmmm lekker in het park gaan staan. perfect uitzicht en je kan je nog prima bewegen:D ps ik ga maandag boeken met arson:D

Heb de 1e 2 jaar altijd gestaan waar de jongens van VWC ook staan, bovenaan bij de weg, maar daar moet je egt 2 uur van te voren zijn, en ***** als je moet pissen ofzo je komt er haast niet meer weg of terug.

Laatste jaar in de rivierbedding gestaan bij het voetbalveldje, staat er wel iets verder vanaf maar het is er super rustig, zelfs bankjes om op te zitten, wel na de show je kraag omhoog en op t bankje gaan staan om geen voetzoekers tegen je kop te krijgen want dan breekt egt de pleures uit.

1 Maart is de eerste mascleta op het plein om 14.00, vanaf die dag is er elke dag een mascleta om 14.00 en de 19e dus de laatste.

De avond shows beginnen de 15e altijd:)

Ja dat weet ik Erik, maar de grote jongens beginnen toch altijd op de 14e of de 15e op het plein. Ga vanavond vlucht boeken en denk de 14e te pakken dan.

Groetjes

Volgens mij schiet Europla de laatste jaren de 15e. En voor een hoop Nederlanders is dat toch het startschot van Fallas.

idd De meeste freaks komen op de 13de of de 14de naar valencia toe, en maken dus op de 14 of de 15de de eerste mascleta mee van het jaar.. Oh heb er echt zin in!!!:D

Ik, Justin en Mitchell gaan Maandag overleggen waar we gaan boeken.
En Dinsdag krijg ik te horen of ik vrij mag nemen van stage...

Die week daarop gaan we boeken...
Het word waarschijnlijk een appartement. :rolleyes:

-Roy-

jeah ik zou maandag gaan boeken maar heb het net al gedaan. ik zit in het purple nest hostel samen met arson :D vette zin in jongens

Je mag bij fallas toch ook een week lang zelf vuurwerk afsteken ? Tenminste, zolang het festival duurt. Zoals atomicos en meer

Back
Bovenaan