Fallas 2007

Maar goed dat ollie niet al te prominent in beeld is en vooral niet te herkennen uit duizenden!~!!! :D

Idd leuk om zoiets terug te zien. ben zeer benieuwd naar meer filmpjes uit de rivierbedding. Zijn toch wel wat meer dingen gebeurt daar die het vermelden waard zijn!

Maar goed dat ollie niet al te prominent in beeld is en vooral niet te herkennen uit duizenden!~!!! :D

Idd leuk om zoiets terug te zien. ben zeer benieuwd naar meer filmpjes uit de rivierbedding. Zijn toch wel wat meer dingen gebeurt daar die het vermelden waard zijn!

Haha die Ollie. Prominent aanwezig op de film!!
Er zullen er ongetwijfeld nog vele films komen.
Maar je hebt in ieder geval geschiedenis geschreven in Spanje.
:bye:

als we volgend jaar komen zie je alle agenten met fotoboeken rondlopen opzoek naar wat prominente filmsterren! :bonk:

Trouwens vond die engelsen wel leuk tot op heden maar wat ik nu zie:

x1pxOYwqu4SjF50l_mFvsGwCnvQktU9Xm28nCGX0Ou57ltmLaSeC5He2YAvPqPU22qErg7aip8vHCXXoJvjp5lbBIzZLv7l4J1-8SKHjie4cUOlAyw-8ioUOq_izKvcHyKn9FNtICO-Z0fepSONE2Q2O4Vxpm4_lKPT

Dit is die brian. Onze grote vriend waar ik vanaf nu wat verder vanaf ga staan! hahaha

Laatst bewerkt:
Rofl:p !
Hoe kom jij hier nou weer aan? Vindt het wel humor, hoop dat hij het ook zo heeft bedoelt.:cool:

Hahah. wat een foto zeg. Dit is humor.
Die Brian moest eens weten.!!
Ik weet niet wat deze man voor intenties heeft met die foto. Maar voorzichtigheidshalve blijf ik hem ook maar uit de buurt. Het is al zo link daar met die voetzoekers. Nu is er een ander vorm van zoeker bijgekomen.!!!!. :p :p :p

Die Brian was vlak naast mij met Moonlanders en Magic Crystals aan de gang. Zo te zien aan die foto zou dat wel eens een speciale boodschap kunnen hebben inhouden.... :wink:
Waren zij ook niet bezig met die sinaasappels gevuld met trueno's? Misschien was dat wel een hele speciale code :shocked:

Die Brian was vlak naast mij met Moonlanders en Magic Crystals aan de gang. Zo te zien aan die foto zou dat wel eens een speciale boodschap kunnen hebben inhouden.... :wink:
Waren zij ook niet bezig met die sinaasappels gevuld met trueno's? Misschien was dat wel een hele speciale code :shocked:

hahaha.Mantronix.
moet niet gekker worden.
sinaasappels met trueno,s. heel ander project dan het borrachos project.
Neen, ik heb die Brian niet gezien. Ja en wat die foto betreft: ik kijk er maar niet te lang naar. :bye: :p

Je hobby mee naar bed nemen in de zin er over te hebben gedroomd oke.
Maar het werkelijk je bed in gooien en er ook nog eens poedelkesnakend bij gaan liggen gaat mij iets te ver:bye:

Ik wil niet ongeduldig zijn of onbeschoft. Maar wanneer komen er weer filmpjes van fallas en dan met name de rivierbedding. Er waren iedere avond 10 tallen camera's aanwezig en zie nauwelijks materiaal. Iemand nog wat staan???

Haha, misschien moet je de dvd kopen. Als die er al is.
Niet dat ik zelf niet verlang naar meer beeldmateriaal :angel:

Laten we het erop houden dat eraan gewerkt wordt. :wink: Het is nogal druk waardoor het allemaal wat langer duurt dan gepland.
De shows zullen allemaal online komen, maar ook zeker fragmenten van de rivierbedding. :)

beeldmateriaal gezocht

beeldmateriaal gezocht

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand de door mij gesponserde handmacleta heeft gefilmd in het park? op Plaza Ollanda.
Na de finale show op de 18e of 19e in het park. We stonden met een rij boven aan het muurtje een karton FML no 4's er doorheen te jagen. Was erg gaaf maar heb er nooit enig beeldmateriaal van gezien.

Als iemand me tegemoet kan komen, dan graag.

Vr gr Bas

Als dat bij de revierbedding was waar iedereen stookte dan is de kans groot dat het op beeld staat ja. Kan me wel iets herinderen maar dat was laat in de avind en is naar mijn weten niet gefilmd.

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand de door mij gesponserde handmacleta heeft gefilmd in het park? op Plaza Ollanda.
Na de finale show op de 18e of 19e in het park. We stonden met een rij boven aan het muurtje een karton FML no 4's er doorheen te jagen. Was erg gaaf maar heb er nooit enig beeldmateriaal van gezien.

Als iemand me tegemoet kan komen, dan graag.

Vr gr Bas

Het doet me ergens aan denken, ik heb namelijk wel een aantal minuten film van een aantal mensen die bovenaan dat muurtje staan en die gekleurde FML-vlinders (geloof dat je die bedoeld) naar beneden droppen, dit was ook vanwege de veiligheid, het beton was nogal gevaarlijk (kostte mij o.a. een groothoeklens). En ja, dit was ná ons finale-showtje in de bedding, komt dus aardig overeen. :rolleyes:
Hier gingen in ieder geval heel wat dozen doorheen, had van mezelf ook een ruime 3 dozen bijgelegd die avond. Mocht dit hem dus zijn, dan zal ik die er van de week eens tussen gooien als Fallas-film. :wink:

Het doet me ergens aan denken, ik heb namelijk wel een aantal minuten film van een aantal mensen die bovenaan dat muurtje staan en die gekleurde FML-vlinders (geloof dat je die bedoeld) naar beneden droppen, dit was ook vanwege de veiligheid, het beton was nogal gevaarlijk (kostte mij o.a. een groothoeklens). En ja, dit was ná ons finale-showtje in de bedding, komt dus aardig overeen. :rolleyes:
Hier gingen in ieder geval heel wat dozen doorheen, had van mezelf ook een ruime 3 dozen bijgelegd die avond. Mocht dit hem dus zijn, dan zal ik die er van de week eens tussen gooien als Fallas-film. :wink:

Ja dat is hem. als je de video online krijgt gaaf. En het spijt me van je groothoeklens.

Muchos gracias Bas

Back
Bovenaan