Fallas 2007

Hoeveel geld nemen jullie eigenlijk mee?
Is €350-500 genoeg alleen voor het vuurwerk of moet je meer geld meebrengen voor al die dagen te stoken.:bye:

Ik heb mijn budget op rond de 250 gezet maar das om andere redene :( maar voor 350 - 500 kun je je helemaal doof knallen ;)

oke bedankt,
Als jij het al volhoud met 250 dan zal ik geen €350 of meer hoeven mee te nemen.

oke bedankt,
Als jij het al volhoud met 250 dan zal ik geen €350 of meer hoeven mee te nemen.

Het ligt er een beetje aan of je veel vuurwerk gaat afsteken of niet, er zijn mensen die er 1000euri door geen jassen in 4 dagen, ook zijn er mensen die tijdens de zelfde dagen 200/300euro uitgeven.

met 200/300 euri kan je al aardig veel vuurwerk af steken daar.

Succes met je keuzen, en see ya @ fallas de valencia.

Bij mij zal het wel weer helemaal met de hand lopen zoals altijd wanneer er vuurwerk te koop is:rolleyes:

Mensen, het is vandaag 1 maart.
Over twee weken is het dan zover: Fallas.
Voor veel mensen is het bekend terrein.
Voor een aantal is het de eerste keer.
Ik verheug mij er enorm op.

Ik ben benieuwd of er een totaaloverzicht komt van alle members en crewleden die meegaan. En ik welk hotel ze verblijven.
Worden er ook nog gezamenlijke activiteiten ondernomen?

Graag jullie suggesties in deze.

:bye:

Mensen, het is vandaag 1 maart.
Over twee weken is het dan zover: Fallas.
Voor veel mensen is het bekend terrein.
Voor een aantal is het de eerste keer.
Ik verheug mij er enorm op.

Ik ben benieuwd of er een totaaloverzicht komt van alle members en crewleden die meegaan. En ik welk hotel ze verblijven.
Worden er ook nog gezamenlijke activiteiten ondernomen?

Graag jullie suggesties in deze.

Ja ja, vandaag is de eerste mascleta geweest van fallas hehe,, heerlijk gevoel.

in totaal zullen er ruim 100freaks heen gaan hehe.

gezamelijke acticiteiten?
vooral veel vuurwerk afsteken en zien met elkaar hehe

Hier onder de eerste mascleta van fallas 2007:
http://www.rtvv.es/video/video_fallas.asp?id=mf_01032007.wmv

Mooi filmpje toch weer zijn alle beelden die daar gemaakt worden op deze manier terug te vinden ergens of niet?
De mascleta leek wel op een tje die ik eerder gezien heb met die rook...niet dat dat uitmaakt blijft heerlijk!!!
En superkwaliteit beeld echt lekker!

vorige jar kon ik ook op de zender tve live op tv kijken ken dat nu ook ? of is het weer op een adnere zender
gegroet
the_bulldog

Ja, moontan. Lijken me zeer aan te raden.
Als ik deze mascaleta zie dan lijkt me deze groter dan die wat op film te zien zijn, van vwc zelf.
Lijkt meer een artilerie aanval van de Eerste Wereldoorlog. Lijkt me echt geweldig om dat mee te maken:wink: (zo'n mascaleta dan.)

Ja, moontan. Lijken me zeer aan te raden.
Als ik deze mascaleta zie dan lijkt me deze groter dan die wat op film te zien zijn, van vwc zelf.
Lijkt meer een artilerie aanval van de Eerste Wereldoorlog. Lijkt me echt geweldig om dat mee te maken:wink: (zo'n mascaleta dan.)

De mascletàs die wij online hebben staan zijn in een straat ontstoken, deze mascletàs die iedere dag zijn, worden op het plein ontstoken binnen de hekwerken. Deze zijn niet te vergelijken natuurlijk, maar het geluidsniveau van beiden is wel oorverdovend. :wink:

Even voor diegenen die het nog op tijd lezen, de mascletà van vandaag live te zien om 14.00; http://www.canalgv.com/canalgv/resources/asx_enlaces_externos/rtvv_tvvi.asx

EDIT: wat een geweld. :D Uitschieter van 121Db in de finale, heerlijk! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
De mascletas zijn tot nu toe alle 3 zeer goed. Jammer dat bij de eerste mascleta 50% van de teramotto bleef staan maar dat heeft gelukkig bijna niemand gemerkt. Vandaag was die van Piroquiles ook zeer goed we moeten dan ook vooral niet vergeten dat dit een bedrijf is van Vicente Caballer.....

Morgen zit ik er om 13.45 weer helemaal klaar voor. :bye:

Back
Bovenaan