Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ben blij deze erbij te hebben voor na 12 uur. Voor 12 uur zal er weinig groots afgestoken worden hier. Dit assortiment is echt zo slecht niet dat het alleen bestemd is voor voor de jaarwisseling. Ik ben blij dat hij hoger schiet dan de afgelopen batch die groots maar gevaarlijk was. Expres de overweging gemaakt om al vroeg in het jaar de oude batch te laten schieten en nu meer geld ervoor weg te moeten leggen voor in mijn ogen een stuk veiliger vuurwerk.

Ben blij deze erbij te hebben voor na 12 uur. Voor 12 uur zal er weinig groots afgestoken worden hier. Dit assortiment is echt zo slecht niet dat het alleen bestemd is voor voor de jaarwisseling. Ik ben blij dat hij hoger schiet dan de afgelopen batch die groots maar gevaarlijk was. Expres de overweging gemaakt om al vroeg in het jaar de oude batch te laten schieten en nu meer geld ervoor weg te moeten leggen voor in mijn ogen een stuk veiliger vuurwerk.

Ik hoop de 2016 te krijgen, juist om die reden. Maar dat komt omdat ik een aardig schietveld ter beschikking heb en afstand kan nemen bij deze box.

Ik hoop de 2016 te krijgen, juist om die reden. Maar dat komt omdat ik een aardig schietveld ter beschikking heb en afstand kan nemen bij deze box.

Ik heb nog de 2015 versie! Die knalde ook wel wat lager dan gebruikelijk. Maar ook ik heb een prachtige stookplek :D

Staan de effecten ook op de cakes zelf beschreven? Want nu zie ik wel de cijfers 1 tm 6 staan, maar in vrijwel alle filmpjes wordt een andere volgorde geschoten.

Gister heb ik.de demo geschoten en heb cake 1tm6 in volgorde geschoten

Dan lijkt er iets gewisseld te zijn, want cake 6 zou de dubbel goud cake moeten zijn.

Chinezen maken wel vaker fouten. Had gister ook bij een wolff cake en toevallig was het ook bij dit setje dat je de mainfuse aansteekt en als nog met finale begint.
Tsja dikke pech.
(Btw was gewoon de badge van afgelopen jaar)

Laatst bewerkt:
Dit was dus een 2016 batch en geen 2017?
Ja Marchel had ook al eens aangegeven dat er wel eens wat verschil zou zijn, maar in alle filmpjes die ik gezien had van deze box was cake 6 eigenlijk altijd echt 6 (de dubbel goud).

Desalniettemin onwijs dik assorti!

het zijn gewoon 6 losse cakes in een doos mensen. Je kan ze schieten zoals je wilt los Of je moet met lont alles willen door lonten :)

Dankzij dat filmpje heeft de Fairytail nu ook bij mij lichte voorsprong gekregen op de Brasilian box ...
Keuzes ...

Stel ik inderdaad vast en is daarmee een goede reden, geen leuke ...
Maar goed, weer on topic wat mij betreft.

Stel ik inderdaad vast en is daarmee een goede reden, geen leuke ...
Maar goed, weer on topic wat mij betreft.

Voor mij persoonlijk valt de Fairy Tail beter maargoed daar heb je niet veel aan .
Proebeer hem zo te beredeneren :
- prijs van beide ?
- effecten die nog niet in huidge aankopen zitten
- eventueel voorkeur van dealer per product ?
- 1 van de 2 al eens geschoten ?

Erg blij dat deze dit jaar in mijn assortiment zitten , samen met de brasilian box toch wel een van de beste 19 shot assortimenten.
Prima vooravond spul. lekker rustig genieten!

Op het laatste moment er toch bij gekomen. Heerlijk om je vrienden aan te steken met het vuurwerk Virus. Zo erg dat ze opeens bellen. Met de vraag we willen die toch erbij nog haha. Ben benieuwd laatste keer dat ik hem had was 2 jaar terug.

Iemand enig idee waar deze nog voor een mooie prijs te verkrijgen is? Locatie maakt niet uit.

Edit: Ondertussen krijg ik veel pms, heb m besteld in Huizen, bedankt voor alle tips!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan