chrissie81
VWC lid
Net voor het eerst live gezien op de demo bij Orthen, prachtig assortiment zeg! Dikke aanrader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net voor het eerst live gezien op de demo bij Orthen, prachtig assortiment zeg! Dikke aanrader.
Heb je deze op film RaideR ? Twijfel of ik deze nog zal bestellen of de Brazilian Box
Als ik eerlijk ben was dit voor mij de tegenvaller van de avond. Tempo is voor mij te traag (3:20 gisteren bij orthen) en de burst is dusdanig hard dat er weinig van het effect overblijft. Andere evo producten deden het in mijn ogen aanzienlijk beter.
Oordeel zelf, ik vind ze gaaf! Ideaal vooravond spul voor ons freaks!
Gewoon perfecte 19 shots voor de vooravond, en al helemaal voor die prijs, voor het derde jaar op rij weer besteld.
Voor in de avond?![]()
Wat gebruiken jullie voor het nieuwjaar dan... De Farytail shells ofzo?![]()
Ik schiet ze persoonlijk per 2 op het nieuwjaar, kunnen ze makkelijk hebben vind ik.
De bombettes komen trouwens best wel hoog, zo op het filmpje.
Toppers zeg ! Heb ze twee keer, was al een beetje aan het twijfelen of dit niet teveel was. Nee dus !![]()
Iets als 'te veel' vuurwerk bestaat niet!![]()
Dat is helemaal waar, maar was meer van " ik had ook wat anders kunnen nemen". En ik ben ook meer van de standaard paniek reactie " s'nachts zwetend wakker worden en dan denken .... heb ik nou wel genoeg ! "![]()