Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Lees pangu topic maar is en heb het zelf uit betrouwbare bron. Er is 1 iemand hier die dit tegenspreekt

Degene die iets aandraagt dient de bewijslast te leveren hoor maatje :)
Dat zou hetzelfde zijn als een christen die zegt: ik geloof in god, iemand hem vraagt waarom en hij daarop antwoordt met: 'bewijs jij dan dat hij niet bestaat'...
Een drogreden, argumentum ad ignorantiam.

Weinig meer gehoord de laatste tijd over dit assortiment... kheb hem er dit jaar bij gekocht ik hoop dat het een goede keuze is geweest?

Lees nu pas dat dit uitloop is. Echt zonde. Ik heb al wat jaren achter elkaar verschillende 19 shots assortimenten. Big Valk 19 schoot ik per 2 om 0:00. Buurtassortiment stak ik tussendoor af, en de Fairytail om 22:00. Het tempo ligt wat lager dan de rest maar de effecten zijn zó goed uitgewerkt. Dit is gewoon een assortiment om op een rustig moment van te genieten. Ik was met de introductie van dit assortiment al lyrisch (zie begin van dit topic) en vind het dan ook erg jammer dat deze verdwijnt.Blij dat ik hem dit jaar nog besteld heb!

Nu ik erover nadenk was dit ook mijn eerste kennismaking met Evolution en die heeft ervoor gezorgd dat er vanaf 2015 standaard Evolution spul in mijn collectie zit.

Ik heb deze al een aantal jaar voorbij zien komen en eigenlijk nooit gekocht. Nu zie ik dat dit assortiment helaas uitloop is.:shocked: Ik heb een zoekrondje op het internet gemaakt om dit assortiment nog te vinden maar daar word ik niet veel wijzer van. Heeft iemand enig idee waar ik hem alsnog kan scoren? (omgeving Rotterdam/Breda maar eventueel verder is ook geen enkel probleem). Dit mag eventueel ook via PB. Bij voorbaat dank!

Ik heb deze al een aantal jaar voorbij zien komen en eigenlijk nooit gekocht. Nu zie ik dat dit assortiment helaas uitloop is.:shocked: Ik heb een zoekrondje op het internet gemaakt om dit assortiment nog te vinden maar daar word ik niet veel wijzer van. Heeft iemand enig idee waar ik hem alsnog kan scoren? (omgeving Rotterdam/Breda maar eventueel verder is ook geen enkel probleem). Dit mag eventueel ook via PB. Bij voorbaat dank!

Bij Valk in Nijverdal is ie 95.

Altijd al willen hebben, maar nooit in de buurt voor een mooie prijs gevonden. Nu natuurlijk spijt. Ik hoop hem dit of volgend jaar toch nog eens mee te maken

Ben benieuwd naar je batch 2015. Vond mijn batch 2018 net wat minder sierlijk als de batch die ik het jaar ervoor had.

Die heb ik volgens mij ook nog staan hier, wou ze altijd bewaren maar denk dat dat na dit jaar wel voorbij is.

Zooooo ontzettend jammer dat deze cakes uitloop zijn... Had er 2 doosjes van maar man... WAT. EEN. EFFECTEN! :shocked: Niet normaal wat een burst en mooie spreiding hiervan af komt! Petje af Evolution! Hopelijk kunnen we deze ergens nog op de kop tikken.

Zooooo ontzettend jammer dat deze cakes uitloop zijn... Had er 2 doosjes van maar man... WAT. EEN. EFFECTEN! :shocked: Niet normaal wat een burst en mooie spreiding hiervan af komt! Petje af Evolution! Hopelijk kunnen we deze ergens nog op de kop tikken.

Mooie cakes inderdaad! Benieuwd of Evo met een nieuw assortiment komt. Altijd leuk voor in de vooravond.

Back
Bovenaan