milesclan
VWC lid
Serieus top assortiment van evo!In 2018 een jaartje overgeslagen maar dit jaar gewoon weer in de collectie. Kijk er nu al weer naar uit om dit assortiment de lucht in te jagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Serieus top assortiment van evo!In 2018 een jaartje overgeslagen maar dit jaar gewoon weer in de collectie. Kijk er nu al weer naar uit om dit assortiment de lucht in te jagen
Zal denk ik aan de microfoon van de camera liggen. De boeketten zien er groots uit, goede spreiding alle kanten op.Burst op het mjb straat filmpje lijkt mij wel een stuk minder dan "evo" gebruikelijk? Staat op zich wel op mijn wensen lijstje maar..... deze of beter een andere?
Ik wil dat assorti voor het eerst bestellen dit jaar. Maar nu valt mij iets op: de burst klinkt hard op video’s maar de spreidingen zien er niet echt heel groot uit op beeld. Hoe erg zit ik er naast?![]()
Ik wil dat assorti voor het eerst bestellen dit jaar. Maar nu valt mij iets op: de burst klinkt hard op video’s maar de spreidingen zien er niet echt heel groot uit op beeld. Hoe erg zit ik er naast?![]()
Vind zelf de brasilian box opzich een eaardkgr vervanger alleen heb ik het idee dat deze hoger gaan kan iemand dat bevestigen?
Ik zie dat het topic is aangepast naar uitloop dus betekent dat dat dit mooie product eruit gaat helaas ik hoop echt dat ze met een waardig vervanger komen bij EVO. Iemand al iets gehoord wat er voor terug gaat komen toevallig?
Die gaat erook uit nu pangu is gestopt blijft niet veel meer over zoIk verwacht zelf niet dat ze er snel mee terugkomen, bedoel ze hebben t niet voor niks uit het assortiment gehaald. Zelf denk ik dat er genoeg leuke assortimenten zijn waaronder de brasilian box.
Die gaat erook uit nu pangu is gestopt blijft niet veel meer over zo
Bron svp dat Pangu gestopt is.Die gaat erook uit nu pangu is gestopt blijft niet veel meer over zo
Lees pangu topic maar is en heb het zelf uit betrouwbare bron. Er is 1 iemand hier die dit tegenspreektBron svp dat Pangu gestopt is.