Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik ben om, mijn collectie gaat voor een groot deel bestaan uit Evo en Pangu dit jaar ipv vuurwerkmania. Tenzij ik ergens lokaal nog een goeie deal kan scoren met een winkelier.

Burst op het mjb straat filmpje lijkt mij wel een stuk minder dan "evo" gebruikelijk? Staat op zich wel op mijn wensen lijstje maar..... deze of beter een andere?

Burst op het mjb straat filmpje lijkt mij wel een stuk minder dan "evo" gebruikelijk? Staat op zich wel op mijn wensen lijstje maar..... deze of beter een andere?
Zal denk ik aan de microfoon van de camera liggen. De boeketten zien er groots uit, goede spreiding alle kanten op.

Ik wil dat assorti voor het eerst bestellen dit jaar. Maar nu valt mij iets op: de burst klinkt hard op video’s maar de spreidingen zien er niet echt heel groot uit op beeld. Hoe erg zit ik er naast?:confused:

Ik wil dat assorti voor het eerst bestellen dit jaar. Maar nu valt mij iets op: de burst klinkt hard op video’s maar de spreidingen zien er niet echt heel groot uit op beeld. Hoe erg zit ik er naast?:confused:

Heb hem 2 jaar geleden in de collectie gehad, kan zich qua spreiding echt wel meten met de Brasilian Box van Pangu. Heb hem dit jaar trouwens ook weer in de collectie. Enige minpuntje is misschien het tempo, vind hem zelfs voor een 19 shots assortiment een tikkeltje aan de trage kant

Ik heb hem vorig jaar voor het eerst in de collectie gehad en ik kan je zeggen dat ik hem echt top vond. Brede spreiding, dikke knallen. Wat hierboven staat klopt, hij is aan de trage kant. Maar dat vond ik juist mooi. Kon ik er wat langer van genieten.

Vind zelf de brasilian box opzich een eaardkgr vervanger alleen heb ik het idee dat deze hoger gaan kan iemand dat bevestigen?

Ik zie dat het topic is aangepast naar uitloop dus betekent dat dat dit mooie product eruit gaat helaas ik hoop echt dat ze met een waardig vervanger komen bij EVO. Iemand al iets gehoord wat er voor terug gaat komen toevallig?

Vind dit 1 van de best uitgewerkte assortimenten qua effect.

Zeker de moeite waard om hem dit jaar aan te schaffen als je hem nog nooit hebt gehad.

Ik zie dat het topic is aangepast naar uitloop dus betekent dat dat dit mooie product eruit gaat helaas ik hoop echt dat ze met een waardig vervanger komen bij EVO. Iemand al iets gehoord wat er voor terug gaat komen toevallig?

Er komt dit jaar in ieder geval niets voor terug. Het nieuwe EVO assortiment 2019 is een paar weken geleden al gepresenteerd en daar zat geen assortiment bij.

Dat klopt gizmo75 maar mischien dat er voor 2020 plannen zijn. Dit top assortiment mag in mijn ogen niet uit de collectie gaan dit is DE beste dan wel niet gruwelijkste 19shots assortiment wat er op de markt te verkrijgen is!
voor mensen die zeggen dat het niet zo is probeer me dan te overtuigen welk 19shots assortiment het dan wel is!

Ik verwacht zelf niet dat ze er snel mee terugkomen, bedoel ze hebben t niet voor niks uit het assortiment gehaald. Zelf denk ik dat er genoeg leuke assortimenten zijn waaronder de brasilian box.

Back
Bovenaan