Fading stars

Op de een of andere manier deze beauty compleet over het hoofd gezien afgelopen jaar. Gaan we dit jaar goedmaken, wat een waanzinnig mooie bak zeg.

Iedereen heeft deze over het hoofd gezien denk ik. Er was namelijk weinig over bekend. Geen film.
Ik vind hem super mooi. Inmiddels een karton besteld bij de bekende vuurwerkwinkel in Huizen.

Deze cake helemaal niet gezien, ook nergens in de winkels! wat een kleuren! zeker de moeite om ergens een 2016 versie te scoren!

Wat een geweldenaar zeg, ongekend. Die effecten, zo gaaf. Zo is multi colour bedoeld.
Lekker helder, mooie spreiding. Wat een cake, erg mooi gemaakt.

Begreep dat deze inmiddels vaak is besteld in de diverse freakacties, en terecht, wat een dikke cake dit! Prachtige kleuren en mooi tempo om er ook van te kunnen genieten.
Ook ik wil deze graag zien in de straat dit jaar dus deze is besteld!

Idd deze ook 2x besteld, helemaal over het hoofd gezien vorig jaar! Wat een heerlijke combi van kleuren!

Had deze wel gezien hoor alleen waren er nog geen video s van deze prachtbak anders had ik hem zeer zeker gehad deze beauty...

Ik had wel vertrouwen in de x-static lijn van Evo. De Fading Stars was dan ook geweldig. De Shape Shifter daarentegen vond ik niet meevallen, maar dat heb ik eigenlijk met alle zogenaamde colourchanging blokjes.

Zou geweldig zijn als hier een grotere versie van komt inderdaad. Enigste min puntje aan deze cake is de tijdsduur, die mag van mij wat langer. Puur genot om naar te kijken.

Inmiddels ook besteld en erg gelukkig mee. Kan nu al niet wachten om ze af te steken.

Nog een video gevonden van de Fading Stars, ben er ook naar benieuwd reeds besteld!

Ik vind m op deze video wel wat lijken op de Lights of Heaven kwa effect kleuren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan