Extreme Zensation [Uitloop 2023]

Had deze bak 2018/2019. Vind het echt een mooie box (helaas niet gefilmd) ik meende inderdaad 5x20 Schots. Wat mij betreft een aanrader.

Mijn oog valt opeens op deze box, ben hem nog nooit eerder tegengekomen en vindt hem er erg goed uit zien. Merkwaardig hoe weinig reacties erop dit product zijn.

Ik twijfel nog, het concept spreekt me zeer aan alleen zijn de eerste 6 rijen alleen met blink. Pas daarna komt er een dun streepje goud bij.
Maar voor 69 euro heb je zeker een bak die indruk maakt!

Een hele poos geleden heb ik deze gewonnen bij een winactie van Broekhoff. (nog bedankt!)
Hij ramde er goed op los! In de straat ook haast niet te filmen... :rolleyes: :cool:

Voor iedereen die nu nog twijfelt, vooral kopen! Heel mooi doosje. Echt indrukwekkend.

Wel wat lange pauzes tussen de cakes. Extra doorverlengen kan geen kwaad.

Ondergewaardeerde top box deze! Denk dat als die onder Magnum zou vallen, hij vele malen bekender zou zijn en dus ook vaker in collecties terug te zien zou zijn. Ja, hij gaat wel snel, maar wat een brede blink chaos! Tof product; zou m graag eens schieten!

Ondergewaardeerde top box deze! Denk dat als die onder Magnum zou vallen, hij vele malen bekender zou zijn en dus ook vaker in collecties terug te zien zou zijn. Ja, hij gaat wel snel, maar wat een brede blink chaos! Tof product; zou m graag eens schieten!

Ik ook Pim. Maar helaas, hij stond op de lijst, dus volgend jaar geven we het gewoon weer een kans. Zeer benieuwd naar, lijkt me erg indrukwekkend!

Ontzettend dikke beuker dit weer, ook op bovenstaande film. Zekerheidje voor de collectie!

Back
Bovenaan