Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Zeker een beuker! Voor mijn gevoel is de Century Show wel iets fijner uitgewerkt ook qua opbouw en blijft mijn voorkeur op die box 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens. Als ik moest kiezen dan de Century Show. Maargoed, ieder zn dingZeker een beuker! Voor mijn gevoel is de Century Show wel iets fijner uitgewerkt ook qua opbouw en blijft mijn voorkeur op die box![]()

vraagje ,misschien heb jij wat meer inzicht mbt het rac beslissing maar zie dat er meer video's weer vrijgegeven worden die eerder wellicht onder deze regeling niet verkocht mogen worden en daardoor niet meer zichtbaar waren ,gloort er hoop aan de horizon? en weten de importeurs wellicht al wat meer mbt spinners ,fluit,kooi ?
Eindelijk de video beschikbaar van deze beukerrrrr! Wat vinden we er van heren?

Ja roel van velzen de dozen laten zien is ook wat vertekeknend hรฉ
Jij weet wel waar je over praat he? De jongen die we hebben ingezet voor de fotoshoot is 1,90 meter.Ja roel van velzen de dozen laten zien is ook wat vertekeknend hรฉ
Lijkt een beetje een wedstrijd te worden om wie de grootste doos heeft inmiddels maar gaat uiteindelijk wel wat eruit komt na het aansteken toch![]()
Weinig humor bij Wolff begrijp ik bij dezeJij weet wel waar je over praat he? De jongen die we hebben ingezet voor de fotoshoot is 1,90 meter.
Dus ja, de Extreme showcase is een grote bak![]()
โ een kinderhand is snel gevuld โ haha
Ja roel van velzen de dozen laten zien is ook wat vertekeknend hรฉ
Lijkt een beetje een wedstrijd te worden om wie de grootste doos heeft inmiddels maar gaat uiteindelijk wel wat eruit komt na het aansteken toch![]()
Jij weet wel waar je over praat he? De jongen die we hebben ingezet voor de fotoshoot is 1,90 meter.
Dus ja, de Extreme showcase is een grote bak![]()
Weinig humor bij Wolff begrijp ik bij dezeof moet ik dan op tiktok kijken??
Harry baalt gewoon dat hij te lang geeft getwijfeld en deze niet in de actie heeft meegepakt![]()
Zou wel gepast zijn idd, maar voel de love niet helemaal (voor alsnog)Ik voel hier een persoonlijke kortingscode vanuit Wolff aankomen voor Harry om bij Jan deze grote doos te bestellen.
Love is in the air.
Zou wel gepast zijn idd, maar voel de love niet helemaal (voor alsnog)![]()
One love maatjeVoor mensen als jij is het toch altijd One Love maatje.
Nee zonder gekheid, dikke/grote bak maar ik vind het prijskaartje in deze te, โฌ 100,- te...
Als je er voor in de markt bent en je kan hem scherp inkopen heb je wel een prachtig stukje pyro imo.
Dus wie weet zie je nog een leuke code tegemoet, Wolff & Jan zijn meestal dienstbaar ingesteld!![]()