Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit gesprek begint inmiddels wel vrij smerige vormen aan te nemen....One love maatje
Lets stay together and feel allright
Maar zit niet op een kortingscode te wachten hoor als ik hem interessant genoeg vond had ik hem al gekocht, ga voor inhoud en niet voor omvang![]()
Toch die romeinse kaars.. zijn ze toch van de verkeerde kant!Dit gesprek begint inmiddels wel vrij smerige vormen aan te nemen....![]()
Ik geloof dat ik moet kotsen.
Dit gesprek begint inmiddels wel vrij smerige vormen aan te nemen....![]()
Blijkbaar hebben jullie nog nooit van Bob Marly gehoordToch die romeinse kaars.. zijn ze toch van de verkeerde kant!
Je bent stiekem toch voor Ajax he!Blijkbaar hebben jullie nog nooit van Bob Marly gehoord![]()

het eerste waar ik aan moest denken ,stuifie moet het toch wel herkennen !!! en nee sorry maar nog steeds voor mijn eigen stadsie maar ,wel leuk om te zien dat het weer wat beter gaat mede te danken aan eigen kweek qua jeugdspelers toch ? beetje ajax dna /filosofie weer terug lijkt me een goed plan .Je bent stiekem toch voor Ajax he!![]()