Stuifie
VWC lid
Doe normaal he... gelukkig heb je meer verstand van vuurwerk dan voetbalStuifie een 020er? Ik dacht dat we een band hadden ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe normaal he... gelukkig heb je meer verstand van vuurwerk dan voetbalStuifie een 020er? Ik dacht dat we een band hadden ...
Tjaa dat is wel waar het in het kort op neer komt....Doe normaal he... gelukkig heb je meer verstand van vuurwerk dan voetbal![]()
Zonde om te horen dat er dus blijkbaar weinig bekende toppers nu kooiloos worden geïmporteerd…
Laat gaan man niet iedereen snapt hoe het werkt en loopt,laat staan dat ze ook maar iets weten van ondernemen en bedrijfsrisico,zonde van je tijd en energie, en blackice er zijn genoeg mooie producten op de markt zonder kooi en en er komen er vast nog genoeg bijIk zie jou nou overal gigantisch negatief reageren omtrent prijzen en kooien. Mag ik je onderstaande even meegeven:
Hoogstwaarschijnlijk is dit her laatste jaar dat we mogen verkopen. En kooien worden hoogst waarschijnlijk nog voor deze jaarwisseling verboden.
Als je nu, in de huidige situatie, importeurs kwalijk neemt dat zij qua prijs omhoog gaan, en dat zij geen kooien meer importeren, heb je t niet begrepen. Ga eens goed bij jezelf na, of het voor een importeur loont om een container a 2-3000 stuks gekooid te laten komen als je t niet mag verkopen.
Denk eens na, voordat je een deken van negativiteit over het forum sprijdt terwijl impoteurs hun best doen de beste producten te laten komen. In hun onzekerheid van voortbestaan.
Fijne avond en een knallende jaarwisseling gewenst!
Nou nou, gigantisch negatief valt ook wel mee toch? En ik vind het terecht jammer dat een groot aandeel van het huidige assortiment verdwijnt zonder dat daar kooiloze vervangers voor terugkomen. Kan me niet voorstellen dat Lucas en co van Wolff dat niet ook jammer vinden. Maar verwijt me niet dat ik niet nadenk voordat ik hier reacties neerzet: ik hou ook niet van het zeiken om maar te zeiken. Wel vind ik dat als je voor de meeste kooiloze producten €2 per schot als adviesprijs vraagt, dat daar kritiek op mag komen. Zeker als je eerder geluiden hoorde dat een kooi juist voor hogere prijzen zorgde. Dan vind ik het vreemd dat je zulke hoge prijzen blijft hanteren terwijl de kooi eraf is. Dat laatste neem ik overigens geen importeur kwalijk; het moeten voldoen aan regelgeving is overmacht, en zoals ik onder de producten waar ik wél van onder de indruk ook aangeef: als er goed spul op de markt gezet wordt, dan kan ik daar alleen maar lof voor hebben.Ik zie jou nou overal gigantisch negatief reageren omtrent prijzen en kooien. Mag ik je onderstaande even meegeven:
Hoogstwaarschijnlijk is dit her laatste jaar dat we mogen verkopen. En kooien worden hoogst waarschijnlijk nog voor deze jaarwisseling verboden.
Als je nu, in de huidige situatie, importeurs kwalijk neemt dat zij qua prijs omhoog gaan, en dat zij geen kooien meer importeren, heb je t niet begrepen. Ga eens goed bij jezelf na, of het voor een importeur loont om een container a 2-3000 stuks gekooid te laten komen als je t niet mag verkopen.
Denk eens na, voordat je een deken van negativiteit over het forum sprijdt terwijl impoteurs hun best doen de beste producten te laten komen. In hun onzekerheid van voortbestaan.
Fijne avond en een knallende jaarwisseling gewenst!
Ik heb niks tegen kooiloos opzich, maar als je €2 per schot vraagt dan trek ik wel m’n wenkbrauwen op haha. En daarnaast, ik laat me nogmaals graag bijpraten over hoe het allemaal wél werkt, maar doe niet alsof dat verspilling van energie is omdat ik het volgens jou niet zou snappenLaat gaan man niet iedereen snapt hoe het werkt en loopt,laat staan dat ze ook maar iets weten van ondernemen en bedrijfsrisico,zonde van je tijd en energie, en blackice er zijn genoeg mooie producten op de markt zonder kooi en en er komen er vast nog genoeg bij![]()
Dat je het al zo zegt geeft het me weinig hoopEn kooien worden hoogst waarschijnlijk nog voor deze jaarwisseling verboden.
Echt he.Dat je het al zo zegt geeft het me weinig hoop