Extreme Showcase *NIEUW 2025*

Zonde om te horen dat er dus blijkbaar weinig bekende toppers nu kooiloos worden geïmporteerd…

Ik zie jou nou overal gigantisch negatief reageren omtrent prijzen en kooien. Mag ik je onderstaande even meegeven:

Hoogstwaarschijnlijk is dit her laatste jaar dat we mogen verkopen. En kooien worden hoogst waarschijnlijk nog voor deze jaarwisseling verboden.

Als je nu, in de huidige situatie, importeurs kwalijk neemt dat zij qua prijs omhoog gaan, en dat zij geen kooien meer importeren, heb je t niet begrepen. Ga eens goed bij jezelf na, of het voor een importeur loont om een container a 2-3000 stuks gekooid te laten komen als je t niet mag verkopen.

Denk eens na, voordat je een deken van negativiteit over het forum sprijdt terwijl impoteurs hun best doen de beste producten te laten komen. In hun onzekerheid van voortbestaan.

Fijne avond en een knallende jaarwisseling gewenst!

Ik zie jou nou overal gigantisch negatief reageren omtrent prijzen en kooien. Mag ik je onderstaande even meegeven:

Hoogstwaarschijnlijk is dit her laatste jaar dat we mogen verkopen. En kooien worden hoogst waarschijnlijk nog voor deze jaarwisseling verboden.

Als je nu, in de huidige situatie, importeurs kwalijk neemt dat zij qua prijs omhoog gaan, en dat zij geen kooien meer importeren, heb je t niet begrepen. Ga eens goed bij jezelf na, of het voor een importeur loont om een container a 2-3000 stuks gekooid te laten komen als je t niet mag verkopen.

Denk eens na, voordat je een deken van negativiteit over het forum sprijdt terwijl impoteurs hun best doen de beste producten te laten komen. In hun onzekerheid van voortbestaan.

Laat gaan man niet iedereen snapt hoe het werkt en loopt,laat staan dat ze ook maar iets weten van ondernemen en bedrijfsrisico,zonde van je tijd en energie, en blackice er zijn genoeg mooie producten op de markt zonder kooi en en er komen er vast nog genoeg bij 😉

Nou nou, gigantisch negatief valt ook wel mee toch? En ik vind het terecht jammer dat een groot aandeel van het huidige assortiment verdwijnt zonder dat daar kooiloze vervangers voor terugkomen. Kan me niet voorstellen dat Lucas en co van Wolff dat niet ook jammer vinden. Maar verwijt me niet dat ik niet nadenk voordat ik hier reacties neerzet: ik hou ook niet van het zeiken om maar te zeiken. Wel vind ik dat als je voor de meeste kooiloze producten €2 per schot als adviesprijs vraagt, dat daar kritiek op mag komen. Zeker als je eerder geluiden hoorde dat een kooi juist voor hogere prijzen zorgde. Dan vind ik het vreemd dat je zulke hoge prijzen blijft hanteren terwijl de kooi eraf is. Dat laatste neem ik overigens geen importeur kwalijk; het moeten voldoen aan regelgeving is overmacht, en zoals ik onder de producten waar ik wél van onder de indruk ook aangeef: als er goed spul op de markt gezet wordt, dan kan ik daar alleen maar lof voor hebben.

En uiteraard verwacht ik niet dat importeurs nog kooiproducten naar nederland brengen als je ze misschien niet mag verkopen. Ook verwijt ik geen importeur dat ze meedoen aan graaiflatie. Echter vind ik dat je wel vraagtekens bij dergelijk prijsbeleid mag zetten. Als ik dingen niet snap of het bij het verkeerde eind heb, dan laat ik me graag bijpraten. Iets wat ze bij Wolff ook meer doen dan bij andere importeurs, heb ik het idee. Maar ik vind jouw reactie ook wel enigszins overdreven.

• Like
Waarderingen: GMP
Laat gaan man niet iedereen snapt hoe het werkt en loopt,laat staan dat ze ook maar iets weten van ondernemen en bedrijfsrisico,zonde van je tijd en energie, en blackice er zijn genoeg mooie producten op de markt zonder kooi en en er komen er vast nog genoeg bij 😉
Ik heb niks tegen kooiloos opzich, maar als je €2 per schot vraagt dan trek ik wel m’n wenkbrauwen op haha. En daarnaast, ik laat me nogmaals graag bijpraten over hoe het allemaal wél werkt, maar doe niet alsof dat verspilling van energie is omdat ik het volgens jou niet zou snappen

Laatst bewerkt:
Als je dat kooi gedoe los laat scheelt het je een hoop grijze haren. Ik maak me er niet meer druk om en kijk er niet eens meer naar als ik iets bestel. Ik geloof het allemaal wel, we hebben riakeo ook afgelopen jaar kunnen zien zonder kooi.

Als je zo graag artikelen met kooi wilt dan contact je je plaatselijke vuurwerkboer met het verzoek tot een lijstje wat er nog staat.
Keuze maken, afstemmen (spannend) en ophalen met tshirt en slippers aan.

Wellicht een idee om onze kooidiscussie hier verder weer op te pakken om dit topic een beetje schoon te houden?

Back
Bovenaan