Extreme Salute

8 stuks, 2x b1, b3 en b6 en 1x b4 en b5. Lekker 2 en 3 stuks tegelijk schieten, ik verheug me er al weer op:)

Ik heb ook de 761B2 (2x), ben benieuwd (2 jaar geleden had ik hem ook maar ik weet niet precies meer welke versie :p).

ik vond ze ook weer heerlijk gaan. had 2x b6 echt loeiharde burst en zeer mooie boeketten is nog steeds een topper!!

De hele serie is goed,4 tegelijk,prachtig,de andere 4 die ik had zaten in doorlont projecten.

De aanbiedingsprijs 2 voor 25 euro is goed,daar kan Belgie niet tegenop:D

Ik had de B2 en ik vond het best een tegenvaller.

Het tempo was om te janken en erg bijzonder vond ik hem niet.

Pluspunt was dat de burst wel gewoon lekker was

Ik had 4 verschillende en vond er 2 goed en 2 niet goed. De eerste die ik goed vond had palm met crackling, grote effecten en dikke klappen. De andere had hele mooie effecten, goud met blauw. De 2 19shots potten van Katan van no-name waren een heel stuk beter als de extreme salute, de beste 19shots potten Nederland vind ik het sowieso niet.

geweldige cakes heerlijk knallen mooie boeketten, Ik had 2maal ES B3, Alleen het gekke was dat 1 wel een eindsalvo had en de andere niet, effecten waren wel gelijk. Topcake cijfer: 9

(Gelukkig?) had ik nog 3 versies uit 2008! (de B4, de B5 en de B6) En dit vind ik persoonlijk ook de 3 beste van de 6 versies die er in omloop zijn (of waren?) Wat een heerlijke dingen blijven het toch. Ik heb ze elk jaar. De versie van 2009 scheen wat minder te zijn, dus heb ik mijn oordeel niet over kunnen geven.

Hierbij mijn filmpje van 2x de Extreme salute.Beeldkwaliteit is niet super.
Geen idee welke versies dit waren.

Back
Bovenaan