Extreme Salute

Beste EschR,

De uitwerking van ES B wordt bij ES A gezet.
De uitwerkingen van de ES B waren inderdaad anders dan op het filmpje.
Ondanks het verschil vinden wij de de VWM - 7kamp Extreme Salute een super pot.

Ik hoop dat je van de show genoten heb.

vr.gr.

Edwin
Zeker genoten! (Het was ook mijn eerste kennismaking met Bonfire, en dat was een aangename.)

en.....hadden ze een drie-schots finale?
Yep, die hadden ze ja.

En zo kunnen we dus weer 2 nieuwe versies aan de serie toevoegen. Ik heb deze 2 nog nooit gezien en ik stook ze al wat jaartjes

Was wel een leuke cake, volgens mij had deze helaas geen burst of niet van die harde..
123accx.jpg

2vc88yx.jpg

Ik vind ze beide, afgaande op het filmpje, erg gaaf. Enorme boeketten...en gelukkig (weer) met finale.

Laatst bewerkt:
Nogmaals de ES B4 en B6 (editie 2009/2010) geschoten door VMZ7K.
De B4 vind ik helemaal te gek. (I love blue in a cake)

Filmpjes zijn van goede kwaliteit. (van KaaTeeKaa, die alle cakes geschoten op die avond heeft geupload. Kun je de burst van ES dus goed vergelijken met die van Bonfireworks. Volgens mij gaat de burst van de ES nog net even wat dieper, maar 't scheelt niet veel)

Deze 2 varianten zijn dus een 1 op 1 match met de B4 en de B6 uit het (nieuwe) VWL filmpje, met een drieschots finale. Dat zou dus betekenen dat de ES die bij de demo in Rijswijk (2009) zijn geschoten nog de 2008/2209 variant zijn (zonder finale).

De B4:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De B6:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Op het volgende filmpje zijn 3 x ES te zien. Maar welk nummer is de compleet rechtse? Vind hem zo nice.
+ YouTube Video

Op het volgende filmpje zijn 3 x ES te zien. Maar welk nummer is de compleet rechtse? Vind hem zo nice.

Dit is één v/d cakes uit de ES serie 2007/2008(die door sommige dealers ook nog in 2008/2009 voor een demo werd gebruikt en ook nog werd verkocht).
De nieuwe ES serie 2009/2010 kun je bewonderen op het Vuurwerkland filmpje (waar alle 6 in volgorde worden geschoten) en op de filmpjes van Vuurwerkmagazijn 7kamp.

toch als ik deze filmpjes kijk vind ik de extreme salute er nu erg op achteruit gegaan.
http://www.vimeo.com/469506 en http://www.vimeo.com/468739

heb er zelf ook 2 gehad vorig jaar en die waren een stuk minder als op deze film echt heel jammer khad ook nog eens geen finale:frusty:

Oordeel niet te snel, we hebben nog maar 2 van de 6 in 't eggie kunnen bewonderen.
De cakes in jouw filmpjes zijn/lijken op de nieuwe B5 en B2 (vuurwerkland filmpje)

Nog 17 nachtjes slapen en we weten het zeker!

Dus even voor de duidelijkheid, het filmpje van vuurwerkland (steenbergen)
Staan op voligorde? dus de eerste is b1 2e b2 enzovoorts?
Want ik heb de b6 besteld :) en wil wel weten dat ik de goeie heb

Dus even voor de duidelijkheid, het filmpje van vuurwerkland (steenbergen)
Staan op voligorde? dus de eerste is b1 2e b2 enzovoorts?
Want ik heb de b6 besteld :) en wil wel weten dat ik de goeie heb

VMZ7Kamp heeft 2 v/d 6 varianten ES een eigen label gegeven, De B4 en de B6.
Als je vervolgens het Vuurwerkland filmpje bekijkt herken je in de 4e en de 6e cake de B4 en de B6. Ik acht de kans dan zeer groot dat de ES inderdaad op volgorde wordt geschoten in het VWL filmpje (maar weet het niet 100% zeker).

Beste Highscr5,

Wij weten het zelf ook niet meer zeker .........
hebben wij nou de B4 en B6 of hebben wij nummer 7 en 8 ?
Er staat ook een ander nummer op de VWM7-kamp ES

Morgen zal ik de nummers op het forum noteren.

vr.gr.

Edwin

Ik vind B1, B3 en B6 het mooiste, hardste.
Heb alle versies al gehad overigens, vorig jaar, dus ik spreek uit praktische ervaringen :P

Dit jaar ga ik ze mischien weer scoren, het blijven gewoon de beste 19sh cake's die NL heeft.

Een beetje raar dat de b6 die ik vorig jaar had (had 2x de b6 zelfs) echt totaal anders is dan die ik op andere filmpjes zie en op die van VM7kamp
+ YouTube Video

-edit- Misschien was die van mij wel van de voorraad van het jaar daarvoor. Want ik kreeg nog wel een paar andere producten van het 2007/2008...

Laatst bewerkt:
Een beetje raar dat de b6 die ik vorig jaar had (had 2x de b6 zelfs) echt totaal anders is dan die ik op andere filmpjes zie en op die van VM7kamp
movie

-edit- Misschien was die van mij wel van de voorraad van het jaar daarvoor. Want ik kreeg nog wel een paar andere producten van het 2007/2008...

Dat is volgens mij idd een oude versie.
Die ik, helaas, een stuk mooier vind ogen dan de nieuwe.

Snap het toch echt niet, de basis van goedlopende bedrijven: vasthouden aan kwaliteit.
Waarom zou je een product dat, door veel mensen, wordt gezien als beste vuurwerkproduct van Nederland, aanpassen?

Back
Bovenaan