Extreme Salute

Omdat de versie die vorig jaar te koop was is afgekeurd, en dus moet worden aangepast?

waarom was hij dan afgekeurd en waarom word dit soort informatie niet doorgegeven aan de consument want de bursts zijn er dus duidelijk op achteruit gegaan

De post van DarkSoul was maar een gok, te zien aan zijn vraagteken. Ik denk dat we nooit te weten zullen komen waarom ze veranderd zijn en wat maakt het nu nog uit, we kunnen er toch voor dit jaar toch niets maar aan veranderen.

Kom net dit filmpje tegen van de ES geschoten op de demo van 17/12/09 in Veenendaal.

De linker cake kan ik nog wel ergens thuis brengen. De rechter cake echter zie ik voor het eerst (en komt ook niet voor in het Vuurwerkland filmpje)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja, dat is dus MIJN filmpje inderdaad :) Heb je snel gevonden :p

Ik geloof dat dit productiejaar 2009 was. Dus een nieuwe lading.

Ik vond hem STEENgoed! Nog steeds! Daverende knallen, en de boeketten liegen er ook niet om! Mooie kleur, en de linker vind ik persoonlijk helemaal het einde. Maar ook de rechter heeft erg goede kleuren in het echt, en de crackling is goed hard. :droolthum:

Ja, dat is dus MIJN filmpje inderdaad :) Heb je snel gevonden :p

Ik geloof dat dit productiejaar 2009 was. Dus een nieuwe lading.

Ik vond hem STEENgoed! Nog steeds! Daverende knallen, en de boeketten liegen er ook niet om! Mooie kleur, en de linker vind ik persoonlijk helemaal het einde. Maar ook de rechter heeft erg goede kleuren in het echt, en de crackling is goed hard. :droolthum:

Zou je de kleuren van beide cakes heel in 't kort willen beschrijven (ze komen op het filmpje niet helemaal goed over)?

Hierbij nog een filmpje geschoten op de demo van Busscher 18-12-2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel met 3x eindsalvo ;-)
Geen idee of dit cakes waren met productiedatum 2009

Zou je de kleuren van beide cakes heel in 't kort willen beschrijven (ze komen op het filmpje niet helemaal goed over)?

Ik heb een foto gevonden van de Extreme Salutes die hier geschoten werden. The Cigarman bedankt voor het maken :wink:

DSC_8903_Medium_.JPG

De kleuren zijn hier duidelijk zichtbaar :)

ik heb er vandaag 2 opgehaald en daar staat art. nr 761B6 zijn dat al de nieuwe of is dat nog een (oudere versie)?

Zowel de nieuwste als oudere versies werken met dat nummer. Dat zegt dus niets.
Als je het zeker wilt weten, kijk dan naar het productiejaar. Dat moet er geloof ik ook op staan.
Verder is er volgens mij geen duidelijk verschil tussen oude en nieuwe versies. Ik geloof dat ze sowieso gewoon goed zijn!

Ik heb art.761B kan iemand mij vertellen welke dat dan is? want ik zie alleen B1 t/m B6

Zooo ik mag ook wellis wakker worden 761B2 staat erop ghehe.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan