Extreme Salute

Brave en Wichers hebben verteld dat ze niet veranderd waren toen de eerste reacties kwamen na aanleiding van de demo, nu zie ik toch ook andere effecten helaas, ik snap het ook niet zo goed maar ik weet wel dat ik voor die 25 euro per stuk wat anders ga aanschaffen.

Njah, b&w kan het wel gezegt hebben... Maar je kunt gewoon duidelijk zien dat het niet de oude e.s zijn van vorig jaar. Ik snap zoiezo niet waarom er iedere keer aan de toppers gesleuteld worden.

Brave en Wichers hebben verteld dat ze niet veranderd waren toen de eerste reacties kwamen na aanleiding van de demo, nu zie ik toch ook andere effecten helaas, ik snap het ook niet zo goed maar ik weet wel dat ik voor die 25 euro per stuk wat anders ga aanschaffen.

Er is gezegd dat het bij de demo om ES van vorig jaar ging dus dat er dit jaar geen veranderingen hebben plaats gevonden. Dat klopt ook, want afgelopen jaarwisseling zijn oude en vernieuwde door elkaar verkocht. De verandering heeft dus vorig jaar al plaats gevonden.

Was van plan er weer 6 door te lonten van de nr3.

Maar naar het horen dat er alweer verranderingen zijn aangebracht is het voor mij geen optie meer.
Moet eerlijk zeggen dat ik het onzettend storend vind waar ze mee bezig zijn.

grtz
Pyromaniac 1975

Ik was ook van plan geweest om er 4 van de B3 versie door te lonten,maar als ik nu het filmpje van vuurwerkland zie is het effect aardig verandert.
Dus laat ik ze maar lekker liggen als ik er niet zeker van ben dat ik het effect van vorig jaar heb.Ze zijn lekker bezig daar bij B&W:cry:

Ik heb deze dus 1x besteld om uit te proberen...Omdat deze zo lekker was vorig
jaar.
Zie ik nu opeens dat die dus helemaal de grond wordt ingeboord.
Welk nummer is Volgens jullie nu het beste?

Even een vraag aan de kenners. Kan ik nu beter 6 verschillende galaxy/ uranus 19shots van zena voor €100,= kopen of 6x ES voor €75,=?

Mocht iemand beide gezien hebben in het echt ipv op een film hoop ik op een reactie.

Even een vraag aan de kenners. Kan ik nu beter 6 verschillende galaxy/ uranus 19shots van zena voor €100,= kopen of 6x ES voor €75,=?

Mocht iemand beide gezien hebben in het echt ipv op een film hoop ik op een reactie.

De Extreme Salute is veranderd dus weinig mensen hebben die nog life meegemaakt. Maar als ik op de oude ES afga en de prijs van jou bekijk dan zou ik toch nog voor de ES gaan. :wink:

Volgens B&W is er geen verandering doorgevoerd, op de demo's in december zullen we het kunnen zien. :wink: Wachten op films van de leden dus!

De ES gaat al 3 jaar mee en dit wordt zijn vierde, en tot dusver issie nog steeds niet veranderd.. lijkt me dus sterk dat ie dit jaar wel aangepast zou zijn..

Hoe dan ook wacht ik voor alle zekerheid demo's af. En hoogstwarschijnlijk komen ze er gewoon allemaal weer in me collectie.

Dat er vorig jaar veranderingen hebben plaats gevonden is zeker. Hoe kan het anders dat er meer dan 6 verschillende versies op video's opduiken.

nou des ondanks alle reacties ga ik er zoiezo twee halen want het lijkt me sterk dat de kwaliteit er minder op word ook al zijn ze veranderd...maar ben ook zeker benieuwd naar de nieuwe versie van demo's

Volgens mij wordt het tijd om Peter R. de Vries in te schakelen.
B&W blijft volhouden dat er niets is veranderd aan de ES maar de filmpjes laten overduidelijk zien dat er meer dan 6 verschillende ES's zijn.

Zou natuurlijk nog kunnen dat de Chinezen aan het jokkebrokken zijn...

Me love ES long time.....sure is same, is same....etc. :wink:

Dat B&W blijft volhouden dat er niets is veranderd, dat klopt ook. Er is dit jaar(2009) niets aan het product veranderd. De video van Jeko laat zien dat vorig jaar de vernieuwde effecten vorig jaar al beschikbaar waren, want het effect op de video zat eerst helemaal niet in de ES.

Ach, what the hell...

Voor 12.50 per stuk, al dan niet gewijzigd, kan ik ze echt niet laten liggen.

Heb dus net een doos besteld :D

Ik heb er een aantal voorbij zien komen in Rijswijk. Ik heb hem nooit eerder gezien, dus ik weet niet hoe hij eerst was. Maar ik vind hem steengoed :) De burst is écht loei- en loeihard! De boeketten zijn goed gevuld en mooi rond. Ik heb geloof ik twee verschillende gezien, één met oranje palm, ander met peonies. Ik kon dit maal géén finale ontdekken.
Hopen dat iemand een film kan uploaden :angel:

Thanks voor de update, ik ga m toch maar weer aanschaffen dit jaar, de aanbieding van Pronk is te lekker om te laten staan:devil:

Kwam net 't eerste filmpje van de ES, geschoten in Rijswijk, tegen op Youtube. Lijkt erop dat dit dezelfde versie is als die geschoten op de B&W 2009 demo, dus ZONDER finale...Dit klopt natuurlijk weer niet met de nieuwe filmpjes op vuurwerkland.nl, waar de ES's wel alle 6 een 3-shots finale hebben.

Maar toch is er niets veranderd aan de ES????????

Afijn, ze blijven lekker!!

http://www.youtube.com/watch?v=soNxLj3hois#watch-main-area

De Extreme Salute die ik gisteren in Rijswijk heb gezien was er 1 die ik nog nooit eerder heb gezien. Maar ook deze was erg goed.
De klappen die van deze cake komen, los van de mooie boeketten, zijn volgens mij tot in de verre omtrek te horen, niet normaal meer.
Ik hoop dat alle versies van de Extreme Salute zo goed zijn.

Back
Bovenaan