Extreme Salute

dit jaar verkopen ze de Big 19 oftewel de Omgelabelde Extreme salute,

zie hier een linklinkehttp://www.vuurwerkperdoos.nl/vuurwerk/product/rpage/categorie/rid/1-1/no/1/id/9-761-t/9-761t%20Big%2019%20%20Extreme%20salute

iemand enig idee of dit de goede versie is?
volgens valk zelf was dit de oude versie.

heb dus nu een karton besteld

De laatste productie van de Big 19 was volgens mij ook niet meer zo heel denderend. Je kunt het een beetje vergelijken met de originel Extreme Salute die nu bij Wolff te verkrijgen is.

De Extreme Salute van Vuurwerkvisie daarentegen is erg goed! :D

Ik heb het een beetje doorgespit en komt het er nou op neer dat er 6 verschillende ES's zijn? En hoe zit dat nou met wat je dit jaar krijgt?

Ik heb eens een versie gezien waarop een B stond vermeld. Geen apart nummer ofzo, maar een B.

Mijn vraag is dan ook:
1. Hoort een B versie bij Wolff of Vuurwerktotaal?
2. Kan het zo zijn dat er meerdere versies "B" in een karton zitten? Dus 12 dezelfde cakes?

Kan helaas de foto niet meer vinden, maar ik hoop wel dat iemand mij hier meer over kan vertellen. Wat betreft de ES, zie ik namelijk door de bomen het bos niet meer :bonk:

Ik weet wel dat de oude versies van B&W die later naar Wolff zijn gegaan typenummers hebben met als laatste 2 cijfers: B1,B2,B3 enz. Voor elke ES 1tje.

Nee dat kan niet in een karton zit altijd 6 effecten x2 (bevestigd door Valk Vuurwerk)

:bye:

heb er 12 besteld :D. Hoeveel moet ik er tegelijk schieten? Ik wil een leuk spectakel namelijk (niet alle 12 in 1 keer natuurlijk)

Ik zou er 2 tegelijk schieten,en dan ook nog 2 dezelfde,anders wordt het snel een zooitje. Maar dat is mijn mening.Een ander vindt dat misschien juist mooier.
Ik vind hem trouwens voor de adviesprijs geen aanrader meer. Maar in zijn debuut jaar
vond ik het de beste cake van NL.

Ben eruit denk ik maak een klein w shape platform met een niet te scherpe hoek en schiet er 8 tegelijk
\\||||//
die middelste 4 zal ik uiteraard een goeie combie voor zoeken

ik denk dat ik een karton gewoon I shape schiet, 3 > 3 > 6.

Twijfel of 6 wel genoeg is om echt geweld te krijgen ?

Haha, nou, 6 zal zeker een geweld geven!
Maar, tip, zet het in 3 posten, dus links, midden en rechts dan 1 > 1 > 2.
Mag gerust een meter of 10 tussen zitten, dan heb je echt een breed gevulde lucht! :D

Hoor er veel goede reactie's over dus heb besloten deze dit jaar ook maar te halen. kan hem bij mijn dealer in combinatie krijgen met The Fan en The Legend voor €75 dat lijkt mij een mooie prijs voor deze drie cakes. dus ben benieuwd hoe de extreme salute mij gaat bevallen.

is deze versie beter of juist slechter dan die van Wolf?
Bijden worden mij aan geboden bij 2 verschillende winkels voor de zelfde prijs.

gaaf dingetje ik had em in 2010 gekocht bij vuurwerk totaal heidebloemstraat nijmegen en zeker prijswaardig mooie knallen en boeketten me zoontjuh vondt em top en de mensen en kinderen bij ons in de straat ook

Deze pot nu 2 jaar gehad zowel de versie van B&W als die van vuurwerktotaal en beide keren niet kunnen overtuigen.Misschien door de vele positieve reacties er te veel van verwacht.Vond de boeketgrote nou niet zo heel bijzonder evenals de uitwerkingen en voor een prijs van €25 euro laat ik hem dan ook staan

Ik heb gelukkig gister de nummer 6 gekregen! Dit vind ik namelijk de mooiste pot uit de extreme salute serie. Hij zat er al gewoon bij zonder er speciaal naar te vragen dus dat is helemaal super!

Wat gingen deze potten hard zeg. Ik had er 4, en het boeket was enorm, evenals de knal. Ik had er 2 voor 25 euro bij Pronk, en voor 12,50 per pot is dit naar mijn mening de beste pot die je maar kunt hebben. Eigenlijk waren alle versies goed en volgend jaar neem ik maar een karton of meer:)

jongens wat hebben wij genoten van deze potten! we hadden een karton en we staken iedere keer 2 dezelfde potten af. de reacties hierop waren echt zeer positief en zelf zijn we zeker over de aanschaf van 2 kartonnetjes volgend jaar!

ze gingen kei en kei hard! volgend jaar weer een karton. Het w shape 6 stuks was een spectakel waar de hele buurt voor ging klappen

Zo wat een mooie potten zeg! Had een karton hiervan, geen spijt! Harde burst en grote effecten. Blies de buren met de duitse potten er makkelijk uit! Volgend jaar wil mijn pa een karton hahah :p

Wat een monsterlijke cakes dit!
Ontzettend blij dat ik ze gekregen heb!
Op films waren ze niet zo vet, maar eenmaal in de straat, man oh man, wat heb ik genoten van deze cakes!
Na dat alles afgelopen was, werd er weer de vraag gesteld: Dit spul komt zeker niet uit Nederland, Lars?
De 30 man die bij me stond, waren allemaal onder de indruk, dat zegt genoeg.
Volgend jaar weer 1 karton!
Genieten gewoon dit hoor!!!

Back
Bovenaan